Οι εκπτωτικές αλυσίδες σουπερμάρκετ Aldi και Lidl στη Γερμανία έχουν μπει τις τελευταίες μέρες σε έναν σκληρό ανταγωνισμό για την χαμηλότερη τιμή βουτύρου. Στα σουπερμάρκετ Aldi μια συσκευασία 250 γραμμαρίων της ιδιωτικής ετικέτας Milsani κοστίζει από τη Δευτέρα 1,59 ευρώ. Με την τιμή αυτή η Aldi απαντά στα σουπερμάρκετ Lidl, τα οποία ανακοίνωσαν λίγο νωρίτερα ότι μειώνουν την τιμή της δικής τους ετικέτας Milbona στα 1,79 ευρώ.
Η σημαντική μείωση τιμών στις δύο αλυσίδες, κορυφαίους παίκτες στην γερμανική αγορά τροφίμων, συμπαρασύρει σειρά προϊόντων βουτύρου, όπως είναι για παράδειγμα το βιολογικό βούτυρο, το οποίο μειώθηκε από τη μια στιγμή στην άλλη κατά 50 λεπτά. Για παράδειγμα στη αλυσίδα Aldi το βιολογικό βούτυρο ιδιωτικής ετικέτας κοστίζει πλέον 3,49 ευρώ.
Λειτουργεί ο ανταγωνισμός μεταξύ των αλυσίδων
Η ανακοίνωση της Lidl για σημαντική μείωση της τιμής βουτύρου πυροδότησε ένα καθοδικό σπιράλ τιμών σε σειρά αλυσίδων σουπερμάρκετ, όπως Aldi Nord, Aldi Süd, Edeka, Rewe, Netto, Norma και Penny.
Διαβάστε περισσότερα στη Deutsche Welle
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.