Το πολυκατάστημα John Lewis παρουσίασε την  χριστουγεννιάτικη διαφήμισή του για το 2020, η οποία προς έκπληξη όλων παρουσιάζει έναν κόσμο χωρίς την πανδημία.  Η δίλεπτη διαφήμιση, με τίτλο Give a Little Love (Χάρισε λίγη Αγάπη)  δείχνει πώς μια απλή πράξη καλοσύνης μπορεί να φέρει χαρά σε ανθρώπους που αγωνίζονται σιωπηλά.

Ο John Lewis αποφάσισε σχεδόν τελευταία στιγμή να δημιουργήσει την φετινή χριστουγεννιάτικη διαφήμισή του.

«Σκεφτόμασταν ότι ίσως είναι καλύτερο να κάνουμε μια ουσιαστική φιλανθρωπική δωρεά» λέει ο επικεφαλής μάρκετινγκ του brand, ωστόσο στο τέλος, η εταιρεία θεώρησε ότι αυτός θα ήταν ένας τρόπος για να δώσουν δουλειά στον κόσμο της διαφήμισης που έχει πληγεί σκληρά από την πανδημία.

Η διαφήμιση στοχεύει επίσης στη συγκέντρωση χρημάτων για το Home-Start, το οποίο παρέχει εθελοντές και στήριξη σε οικογένειες με μικρά παιδιά, και το FareShare, το οποίο διανέμει φαγητό σε φιλανθρωπικά ιδρύματα.