search icon

Ευρώπη

Εισιτήριο 29 ευρώ τον μήνα σε όλα τα ΜΜΜ έως το τέλος του έτους στο Βερολίνο

Σύμφωνα με την VBB, το εισιτήριο θα εκδοθεί ως τριμηνιαία συνδρομή και θα αφορά τις μετακινήσεις με όλα τα μέσα στη ζώνη ΑΒ, σε όλο δηλαδή το αστικό δίκτυο του Βερολίνου

Η Ένωση Συγκοινωνιών Βερολίνου – Βραδεμβούργου (VBB) έδωσε χθες, Πέμπτη, το «πράσινο φως» για την εισαγωγή του εισιτηρίου των 29 ευρώ ανά μήνα για την περίοδο από 1η Οκτωβρίου έως και 31 Δεκεμβρίου στη γερμανική πρωτεύουσα. Η Δήμαρχος Φραντσίσκα Γκίφαϊ δήλωσε ικανοποιημένη, η κριτική ωστόσο της αντιπολίτευσης αφορά το ενδεχόμενο στο Βερολίνο να διεξαχθούν σύντομα επαναληπτικές εκλογές, λόγω παρατυπιών που διαπιστώθηκαν στην τελευταία αναμέτρηση, τον Σεπτέμβριο του 2021.

Σύμφωνα με την VBB, το εισιτήριο θα εκδοθεί ως τριμηνιαία συνδρομή και θα αφορά τις μετακινήσεις με όλα τα μέσα στη ζώνη ΑΒ, σε όλο δηλαδή το αστικό δίκτυο του Βερολίνου, αλλά όχι στην περιοχή C, η οποία περιλαμβάνει τα περίχωρα και το Βραδεμβούργο, του οποίου η κυβέρνηση δεν έδειξε αντίστοιχη διάθεση. Το κόστος της παροχής, το οποίο εκτιμάται ότι θα φθάσει τα 111 εκατομμύρια ευρώ, θα αναλάβει εξ ολοκλήρου η πόλη του Βερολίνου, ενώ από την 1η Ιανουαρίου, όπως έχει ανακοινώσει η ομοσπονδιακή κυβέρνηση, αναμένεται η εισαγωγή εθνικού μέτρου για τις μετακινήσεις. «Πρόκειται για μεταβατικό μέτρο, μεταξύ του εισιτηρίου των 9 ευρώ/μήνα, που έληξε στις 31 Αυγούστου, και του εθνικού εισιτηρίου, που θα εισαχθεί το νέο έτος. Το Βερολίνο προσφέρει και πρωτοπορεί», δήλωσε σήμερα η κυρία Γκίφαϊ και πρόσθεσε ότι μακροπρόθεσμος στόχος της παραμένει μια μόνιμη, καλή προσφορά εισιτηρίου για τις δημόσιες συγκοινωνίες, «με την οποία οι Βερολινέζοι θα μπορούν να κινηθούν οπουδήποτε στην πόλη με όχι περισσότερο από ένα ευρώ την ημέρα». Ενδεικτικά, μια απλή διαδρομή με το μετρό του Βερολίνου κοστίζει σήμερα 3 ευρώ, ενώ η μηνιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών 86 ευρώ και η ετήσια 946 ευρώ.

Ο ομοσπονδιακός υπουργός Μεταφορών Φόλκερ Βίσινγκ (FDP) εμφανίστηκε επιφυλακτικός για το μέτρο, σημειώνοντας ότι ο ίδιος «επιδιώκει διαφορετικό στόχο», ένα ενιαίο εισιτήριο, ελκυστικό για περιστασιακούς οδηγούς, οι οποίοι θα ήταν πρόθυμοι να δοκιμάσουν να μετακινηθούν με τρένο ή λεωφορείο. Σε κρατιδιακό επίπεδο, ο επικεφαλής του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος (CDU) Όλιβερ Φριντερίτσι, δήλωσε στην Berliner Zeitung: «Η κυρία Γκίφαϊ θέλει απλώς να ξεχωρίσει σε περίπτωση που διεξαχθούν επαναληπτικές εκλογές στο Βερολίνο. Πρόκειται μόνο για προεκλογική εκστρατεία του SPD».

Διαβάστε ακόμη

Η Λίτσα η… Ζωίτσα, ο Παπαλέκας και ο Καρποδίνης, ο Τούρκος επενδυτής και η Fraport

Τι αλλάζει στην κτηματαγορά το πρόγραμμα «Σπίτι μου»

Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα στήριξης της κύριας κατοικίας των ευάλωτων νοικοκυριών

 

Exit mobile version