search icon

Ναυτιλία

Εμπιστοσύνη δείχνει η ακτοπλοΐα στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος – Δεξαμενίστηκε το Superferry (pics)

Επιστρέφει από την Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου στα δρομολόγια μετά τον δεξαμενισμό του το Superferry της Golden Star

Στα δρομολόγια και πιο συγκεκριμένα στη γραμμή Άνδρο – Τήνο – Μύκονο και επιστροφή μπαίνει από την Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2023 το Superferry της Golden Star Ferries των αδελφών Στεφάνου. Το πλοίο είχε σταματήσει τα δρομολόγια του στις 31/12/2022 και στις 2 Ιανουαρίου 2023 κατέπλευσε στον Πειραιά για εργασίες συντήρησης στον μηχανολογικό τομέα και ετήσιας επιθεώρησης σε όλο τον σωστικό και πυροσβεστικό εξοπλισμό και στους εξωτερικούς χρωματισμούς.

Είναι ένα ακόμη πλοίο της ακτοπλοΐας το οποίο εμπιστεύεται τον ΟΛΠ. Το 2016 ελλιμενίστηκαν μόνο 69 πλοία σε πλωτές δεξαμενές του ΟΛΠ, ενώ το έτος 2022 έφθασαν τα 150 περίπου πλοία. Οι ημέρες εργασίας στις δεξαμενές αυξήθηκαν ομοίως από 435 το 2016 σε 1.306 το 2022.

Το χρονικό διάστημα από 16/2/2023 έως 20/2/23 το Superferry πραγματοποίησε τον δεξαμενισμό του στη μεγάλη Μόνιμη Δεξαμενή Βασιλειάδη του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά κατά την διάρκεια του οποίου έγινε υδροβολή και χρωματισμός υφάλων ενώ πραγματοποιήθηκε επιθεώρηση ξηράς (bottom survey) από τον ιταλικό Νηογνώμονα (RINA) που παρακολουθεί και πιστοποιεί εξολοκλήρου το πλοίο.

Το Superferry αναμένεται σήμερα, απόγευμα Δευτέρας 20/2/2023 να αναχωρήσει για το λιμάνι της Ραφήνας και την Πέμπτη 23/2/2023 να επιστρέψει στο καθημερινό του δρομολόγιο από τη Ραφήνα στις 07:50 τ ο πρωί για Άνδρο – Τήνο – Μύκονο μετ’ επιστροφής.

Οι επενδύσεις

Από το 2016 στον ΟΛΠ έχουν πραγματοποιηθεί μια σειρά από επενδύσεις, ξεκινώντας από τη νέα πλωτή δεξαμενή με την ονομασία «Πειραιάς ΙΙΙ», χωρητικότητας 80.000 τόνων, η οποία έχει εξυπηρετήσει μέχρι σήμερα περισσότερα από 100 πλοία. Η νέα πλωτή δεξαμενή εξασφάλισε τη δυνατότητα ελλιμενισμού για επισκευή των μεγάλων τοπικών ακτοπλοϊκών πλοίων και πλοίων τύπου Panamax που στο παρελθόν μπορούσαν να εξυπηρετηθούν μόνο από τα ναυπηγεία της Τουρκίας ή άλλων χωρών.

Επιπλέον, η ΟΛΠ Α.Ε. κατάφερε όπως επισημαίνουν οι ίδιες πηγές, να δημιουργήσει ένα υγιές και ασφαλές περιβάλλον στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος μέσω της αναβάθμισης των εγκαταστάσεων ασφαλείας και της απομάκρυνσης επικίνδυνων χημικών ουσιών που συσσωρεύτηκαν εδώ και πολλά χρόνια.

Ειδικότερα υπογραμμίζουν ότι τα συστηματικά έργα αναβάθμισης και οι στοχευμένες επενδύσεις στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος που ξεκίνησαν το 2016 από τον Όμιλο COSCO SHIPPING συνέβαλαν συνολικά στην ενίσχυση του Ναυπηγοεπισκευαστικού κλάδου στη χώρα μας. Όλοι οι δείκτες απόδοσης βελτιώνονται χρόνο με το χρόνο, παράλληλα με τις λύσεις τελευταίας τεχνολογίας, τη διευρυμένη δυναμική σε χωρητικότητα και τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας που παρέχονται.

 

 

Διαβάστε ακόμη

Πώς θα πάρετε τη βεβαίωση που σταματά τους πλειστηριασμούς

Το ντινεράκι του ΓΑΠ, ο Παπαλέκας και η Prodea, η δημόσια πρόταση για την Attica Group και η επιστροφή του Δημ. Καλλιτσάντση

Ηλίας Γεωργιάδης (Sterner Stenhus) στο Newmoney: Η εξαγορά του «ΙΟΛΗ» και οι επόμενες κινήσεις

 

 

 

 

 

Exit mobile version