search icon

Ναυτιλία

Μειωμένες παραγγελίες πλοίων λόγω της αργής μετάβασης στα «πράσινα» καύσιμα

Αδύναμη είναι η δραστηριότητα στις νέες ναυπηγήσεις λόγω της αργής προόδου των «πράσινων» καυσίμων το 2025

Σύμφωνα με στοιχεία της νηογνώμονα DNV, συνολικά 71 παραγγελίες για πλοία που χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα καταγράφηκαν το πρώτο τρίμηνο του 2025. Αυτό αντιπροσωπεύει μείωση 13% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2024.

Ωστόσο, η DNV επισημαίνει ότι αυτή η πτώση οφείλεται στη συνολικά χαμηλότερη δραστηριότητα νέων ναυπηγήσεων στη ναυτιλιακή βιομηχανία και όχι σε κάποιο συγκεκριμένο εμπόδιο που να ανακόπτει τις παραγγελίες για «πράσινα» πλοία.

Τον Μάρτιο του 2025, η μεθανόλη ήταν το κυρίαρχο εναλλακτικό καύσιμο, με 12 νέες παραγγελίες πλοίων. Ακολούθησε το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) με επτά παραγγελίες, το υγραέριο (LPG) με τέσσερις και η αμμωνία με δύο.

Η επιβράδυνση των παραγγελιών δείχνει ότι, παρά τη στροφή της ναυτιλίας προς πιο βιώσιμες επιλογές, η συνολική ζήτηση για νέα πλοία παραμένει χαμηλή. Παρόλα αυτά, η αγορά των εναλλακτικών καυσίμων συνεχίζει να αναπτύσσεται, με τη μεθανόλη να αποκτά όλο και μεγαλύτερο μερίδιο στον κλάδο.

Διαβάστε ακόμη 

Η Κίνα ανοίγει διάπλατα τις αγκάλες της στις ξένες πολυεθνικές παρά τον παγκόσμιο εμπορικό πόλεμο

Ευρείας κλίμακας στρατιωτικά γυμνάσια της Κίνας στο στενό της Ταϊβάν – Η αντίδραση ΗΠΑ και ΕΕ

Η ακτινογραφία του mega deal των Sani Ikos με τη Goldman Sachs στη Χαλκιδική (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version