search icon

Ναυτιλία

Παραλύουν για 48 ώρες τα εμπορικά λιμάνια της χώρας (upd)

Λόγω της απεργίας, πολλά εμπορικά πλοία κυρίως container ships θα γεμίσουν τη ράδα κυρίως του λιμανιού του Πειραιά και σε δεύτερο πλάνο της Θεσσαλονίκης περιμένοντας πότε θα τους δοθεί η άδεια κατάπλου στο λιμάνι

Παραλύει τελικά το εμπορικό λιμάνι τόσο του Πειραιά όσο και της Θεσσαλονίκης καθώς και θαλάσσιας εμπορική μεταφορική κίνηση αφού η Πανελλήνια Ομοσπονδία Υπαλλήλων Εμπορικής Ναυτιλίας εξήγγειλε 48ωρη απεργία που άρχισε από τις 20.00 βράδυ Τετάρτης έως αύριο 20.00 Παρασκευής.

Οι συνδικαλιστές προχώρησαν σε αυτή την ενέργεια αμέσως μετά την απόφαση του Πρωτοδικείου Πειραιά να κηρύξει παράνομη και καταχρηστική την 48ωρη απεργία των πλοηγών για μη τήρηση των διαδικασιών που προβλέπονται από τον νόμο. Πάντως αύριο το πρωί τόσο η διοίκηση του ΟΛΠ όσο και της ΣΕΠ θα καταθέσουν νέα ασφαλιστικά μέτρα κατά της απεργίας.

Η ουσία της υπόθεσης είναι ότι οι πλοηγοί ζητούν την απόσυρση από το νομοσχέδιο που κατέθεσε το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής του άρθρου όπου αναφέται ότι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής θα δύναται να εκδίδουν στους πλοιάρχους κάποιων πλοίων Πιστοποιητικό Εξαίρεσης από την Πλοήγηση (Pilot ExemptionCertificate) δίνοντάς τους την άδεια κατάπλου και απόπλου από το λιμάνια χωρίς τη συνδρομή πλοηγών.

Στο πλευρό των πλοηγών τάχθηκαν τα ναυτεργατικά σωματεία της Πανελλήνιας Ένωσης Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού, της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού(ΠΕΝΕΝ) της Πανελλήνιας Ένωσης Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής «Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ», της Πανελλήνιας Επαγγελματικής Ένωσης Μαγείρων και της Πανελλήνιας Ένωσης Πληρωμάτων Ρυμουλκών.

Κύκλοι χρηστών του λιμένος εκφράζουν την απορία πώς τα Επιμελητήρια και οι φορείς χρηστών του λιμανιού δεν πήραν θέση σε ένα θέμα που πλήττει το εμπόριο άρα τα μέλη τους.

Πολλά εμπορικά πλοία κυρίως container ships θα γεμίσουν τη ράδα κυρίως του λιμανιού του Πειραιά και σε δεύτερο πλάνο της Θεσσαλονίκης περιμένοντας πότε θα τους δοθεί η άδεια κατάπλου στο λιμάνι.

Οι καθυστερήσεις που παρατηρούνται στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω της έλλειψης κενών εμπορευματοκιβωτίων θα επιδεινωθεί.

Διαβάστε περισσότερα

Σκληρό μπρα ντε φερ κυβέρνησης – θεσμών για το ηλεκτρονικό «σφυρί»

Επίδομα 534: Στις 4 Φεβρουαρίου οι πληρωμές – Πότε καταβάλλεται το δώρο Χριστουγέννων

Σταϊκούρας για ομόλογο: Υψηλή η ζήτηση και εξαιρετική η ποιότητα παρά τις συνθήκες

Exit mobile version