search icon

Ναυτιλία

Performance Shipping: Πώληση και επαναμίσθωση για το νεότευκτο LR2 Aframax δεξαμενόπλοιο

Το συνολικό ποσό χρηματοδότησης μέσω bareboat ανέρχεται σε $134,6 εκατομμύρια, που αντιπροσωπεύει περίπου το 70% του συνολικού κόστους ναυπήγησης των $192,9 εκατομμυρίων, καλύπτοντας σχεδόν όλες τις υπόλοιπες δόσεις των $138,4 εκατομμυρίων που οφείλονται στο ναυπηγείο

Performance Shipping

Η εισηγμένη στη Wall Street Performance Shipping συμφερόντων της Αλίκης Παληού ανακοίνωσε σήμερα ότι υπέγραψε συμφωνία πώλησης και επαναμίσθωσης για το προαναγγελθέν νεότευκτο LR2 Aframax δεξαμενόπλοιο.

Η συμφωνία αυτή ολοκληρώνει τη χρηματοδότηση για τα τρία νέα LNG-ready, με φίλτρα καταλυτών (scrubber-fitted), LR2 πλοία μεταφοράς προϊόντων/αργού πετρελαίου, χωρητικότητας περίπου 114.000 dwt το καθένα, τα οποία αναμένεται να παραδοθούν στην εταιρεία τον Αύγουστο και Σεπτέμβριο του 2025 και τον Ιανουάριο του 2026.

Το ποσό της χρηματοδότησης μέσω bareboat ανέρχεται σε 45 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ. Στο πλαίσιο αυτής της συμφωνίας, το πλοίο θα πωληθεί και στη συνέχεια θα επαναμισθωθεί στην εταιρεία με bareboat για περίοδο οκτώ ετών από την παράδοση του από το ναυπηγείο. Η σύμβαση περιλαμβάνει 96 μηνιαίες δόσεις με σταθερό ποσό 6.850 δολάρια ΗΠΑ ανά ημέρα συν μεταβλητό επιτόκιο που υπολογίζεται μηνιαίως με αναλογία του SOFR συν 2,05% ετησίως.

Επίσης, θα καταβληθεί ποσό balloon ύψους περίπου 25 εκατομμυρίων δολαρίων μαζί με την τελευταία δόση. Η εταιρεία έχει συνεχιζόμενες επιλογές να επαναγοράσει το Πλοίο με προκαθορισμένες τιμές μετά την δεύτερη επέτειο της σύμβασης bareboat.

Όπως είχε ανακοινωθεί στις 12 Μαρτίου 2024, τα τρία νεότευκτα LR2 Aframax δεξαμενόπλοια έχουν παραχωρηθεί σε ναυτιλιακή εταιρεία Clearlake Shipping Pte Ltd. για πενταετή περίοδο, με ημερήσιο ναύλο 31.000 δολάρια και δυνατότητα επέκτασης για 6ο και 7ο έτος με βάση το ναύλο συν μερίδιο κέρδους, εφόσον αποφασιστεί από τον ναυλωτή.

Ο Ανδρέας Μιχαλόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος δήλωσε: «Καταφέραμε να εξασφαλίσουμε ελκυστική χρηματοδότηση για τα τρία νέα LR2 Aframax δεξαμενόπλοια, αρκετά πριν από τις αντίστοιχες ημερομηνίες παράδοσής τους. Το συνολικό ποσό χρηματοδότησης μέσω bareboat ανέρχεται σε $134,6 εκατομμύρια , που αντιπροσωπεύει περίπου το 70% του συνολικού κόστους ναυπήγησης των $192,9 εκατομμυρίων, καλύπτοντας σχεδόν όλες τις υπόλοιπες δόσεις των $138,4 εκατομμυρίων που οφείλονται στο ναυπηγείο. Η εκτιμώμενη ημερήσια κατώτατη τιμή ισοσκελισμού ρευστού, συμπεριλαμβανομένων των πληρωμών μίσθωσης, είναι περίπου $25.000 ανά νέο πλοίο, πολύ κάτω από τη ναυλοσύμφωνη τιμή των $31.000 ανά ημέρα για τα πρώτα πέντε χρόνια. Παραμένουμε δεσμευμένοι σε ένα προσεκτικό και σταδιακό πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου, το οποίο, με την παράδοση και των τριών νέων LR2 Aframax δεξαμενόπλοιων έως τον Ιανουάριο του 2026, θα μειώσει τη μέση ηλικία του στόλου από 14 σε 10 χρόνια».

Διαβάστε ακόμη 

Εξαπλώνεται το sell off στα ομόλογα – Συνεχίζεται η «κατρακύλα» 35ετίας στα γερμανικά (γράφημα)

Σκυλακάκης: Πάγωμα οικοδομικών αδειών στη Μήλο για τις περιοχές που χρήζουν ειδικής προστασίας

Σε ισχύ ο Νέος Κώδικας Δεοντολογίας: 9 ερωταπαντήσεις από το υπουργείο Ανάπτυξης για παραπλανητικές εκπτώσεις και προσφορές

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version