search icon

Ναυτιλία

Safe Bulkers: Μείωση τζίρου και κερδών το 9μηνο του 2023

 Δρ Λουκάς Μπαρμπαρής, Πρόεδρος της εταιρείας: "Οι επιδόσεις μας κατά το τρίτο τρίμηνο του 2023 επηρεάστηκαν αρνητικά από τις παγκόσμιες οικονομικές αβεβαιότητες και την ασθενέστερη αγορά ναύλωσης''

Έσοδα ύψους 64,7 εκατομμυρίων δολαρίων και κέρδη  15 εκατομμυρίων κατέγραψε η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά του NYSE,  Safe Bulkers συμφερόντων του Πόλυ Βάσου Χατζηιωάννου το γ’ τρίμηνο του 2023 έναντι  97,7 εκατ. και 51 εκατ. το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο.

Το 9μηνο τα έσοδα ανήλθαν στα  202,1 εκατ. έναντι 263,1 και τα κέρδη στα 49,7 εκατ. έναντι 137,7  το 2022.

Το προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα έφτασε  τα 11,1 εκατ. το γ΄ τρίμηνο και 40,7  το 9μηνο έναντι  48,8 εκατ.  το γ΄τρίμηνο του 2022 και  131,5 το 9μηνο του 2022.

Το EBITDA  έκλεισε στα  34,8 εκατ.  το γ’ τρίμηνο έναντι  69,1  το 2022 και  107,4 εκατ. τα ο 9μηνο  του 2023 έναντι 186,6 το 9μηνο  του 2022.

Τα κέρδη ανά μετοχή το γ’ τρίμηνο 2023 ήταν 0,12 δολάρια έναντι 0,41 το  αντίστοιχο περσινό διάστημα. Στο 9μηνο  ήταν 0,38 δολάρια έναντι  1,08 το 9μηνο  του 2022.

Ο Δρ Λουκάς Μπαρμπαρής, Πρόεδρος της εταιρείας, δήλωσε: “Οι επιδόσεις μας κατά το τρίτο τρίμηνο του 2023 επηρεάστηκαν αρνητικά από τις παγκόσμιες οικονομικές αβεβαιότητες και την ασθενέστερη αγορά ναύλωσης. Το βιβλίο παραγγελιών μας για νεότευκτα πλοία με πιο αποδοτικά πλοία και το πρόγραμμα περιβαλλοντικής αναβάθμισης του υφιστάμενου στόλου μας συμπληρώθηκε με παραγγελίες για δύο νεότευκτα πλοία διπλού καυσίμου μεθανόλης για το τέταρτο τρίμηνο του 2026 και για το πρώτο τρίμηνο του 2027, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό βήμα προς την απεξάρτηση από τον άνθρακα”.

Στις 3 Νοεμβρίου 2023,  η εταιρεία είχε στόλο 46 πλοίων, αποτελούμενο από 11 Panamax, 9 Kamsarmax, 18 Post-Panamax και 8 πλοία Capesize, με συνολική μεταφορική ικανότητα 4,6 εκατομμυρίων dwt και μέση ηλικία 10,5 ετών.

Δώδεκα πλοία του στόλου  είναι οικολογικά πλοία που κατασκευάστηκαν μετά το 2014 και έξι πλοία είναι πλοία IMO GHG Phase 3 – NOx Tier III που κατασκευάστηκαν από το 2022 και μετά.

Βιβλίο παραγγελιών

Στις 3 Νοεμβρίου 2023, είχαμε ένα βιβλίο παραγγελιών οκτώ νεότευκτων πλοίων κλάσης Kamsarmax IMO GHG Phase 3 – NOx Tier III, δύο εκ των οποίων είναι διπλού καυσίμου, με προγραμματισμένη παράδοση ενός πλοίου στο υπόλοιπο του 2023, τριών το 2024, δύο το πρώτο εξάμηνο του 2025, ένα το τέταρτο τρίμηνο του 2026 και ένα το πρώτο τρίμηνο του 2027.

Παραδόσεις νεότευκτων πλοίων

Τον Σεπτέμβριο του 2023, η εταιρεία παρέλαβε το πλοίο κλάσης Kamsarmax MV Pedhoulas Trader, το πέμπτο πλοίο της IMO GHG Phase 3 – NOx Tier III, ιαπωνικό νεότευκτο πλοίο.

Τον Οκτώβριο του 2023,  παρέλαβε το πλοίο κλάσης Kamsarmax MV Morphou, το έκτο πλοίο της IMO GHG Phase 3 – NOx Tier III, ιαπωνικό νεότευκτο πλοίο.

Διαβάστε ακόμη 

Αθανασίου (Lamda): «Επιθετικός, αλλά επιτεύξιμος ο στόχος μεγάλο κομμάτι του Ελληνικού να είναι έτοιμο το 2026»

Η άδεια καρέκλα του Κασσελάκη, ο Προκόπης και ο Καραμανλής, το δίλημμα της Εφης, ο Μητσοτάκης και ο Δούκας και η Alpha Bank στην τελική ευθεία

Στην ατζέντα Μητσοτάκη στο Βερολίνο ο πράσινος ηλεκτρικός διάδρομος Ελλάδας- Γερμανίας  

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

 

Exit mobile version