search icon

Οικονομία

Ειδομένη μ΄ακούς;

Δεν είμαι καθόλου μα καθόλου αισιόδοξος ότι το bar του τρένου στο δρομολόγιο Αθήνα- Χαλκίδα στο εγγύς μέλλον θα προσφέρει και καλό espresso... Ας είναι. Ας έλθουν με το καλό οι Ιταλοί για τον ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τα άλλα βρίσκονται...

Δεν είμαι καθόλου μα καθόλου αισιόδοξος ότι το bar του τρένου στο δρομολόγιο Αθήνα- Χαλκίδα στο εγγύς μέλλον θα προσφέρει και καλό espresso… Ας είναι. Ας έλθουν με το καλό οι Ιταλοί για τον ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τα άλλα βρίσκονται…

Με αφορμή όμως τους Ιταλούς και τον espresso θυμήθηκα μια παλαιότερη – εντός του 2016- απόφαση του Δ.Σ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και κόντεψα να χύσω πάνω μου τον δικό μου καφέ!

Οι αθεόφοβοι του ΔΣ με τους πρόσφυγες, μετανάστες, αλληλέγγυους κα πάνω στις γραμμές και με τα σύνορα κλειστά συζητούσαν την ιδέα να αναπτύξουν δράσεις freight forwarder στον τομέα των εμπορευματικών μεταφορών προς «αύξηση της επιχειρηματικής της δραστηριότητας». Μάλιστα, το ΔΣ λίγο πριν το τελευταίο Πάσχα εξουσιοδότησε τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας για να προχωρήσει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να παρουσιάσει και να λάβει τελική έγκριση για το κατάλληλο εταιρικό σχήμα για την ανάληψη δραστηριοτήτων freight forwarder. Σε αυτό το πλαίσιο ο διευθύνων σύμβουλος ανελάμβανε την υποχρέωση να διερευνήσει τη «δυνατότητα συμμετοχής και άλλων σιδηροδρομικών επιχειρήσεων ή επιχειρήσεων συναφούς αντικειμένου με ουσιώδη ρόλο στη μεταφορά αλλά και να προβεί «σε όλες τις αναγκαίες, κατά την κρίση του, ενέργειες προς τον σκοπό της διακίνησης και προώθησης φορτίων και γενικότερα προς τον σκοπό της αποτελεσματικής διείσδυσης στην αγορά των Βαλκανίων και της Κεντρικής Ευρώπης». Με άλλα λόγια, «Ειδομένη μ΄ακούς;».

Υ.Γ: Η μέθοδος αλλά το πλέγμα των δραστηριοτήτων και υπηρεσιών που ονομάζεται freight forwarder ή forwarder ή forwarding agent -γνωστό ευρύτερα και ως non-vessel operating common carrier (NVOCC)- αφορά την οργανωμένη μεταφορά φορτίων από τον παραγωγό στην αγορά και το τελικό σημείο διανομής – διάθεσης των εμπορευμάτων.

Exit mobile version