search icon

Οικονομία

Κοινωνικό μέρισμα: Από αύριο ανοίγει φόρμα υποβολής ενστάσεων

Δεύτερη ευκαιρία για απορριφθείσες αιτήσεις, με φόντο σφοδρή σύγκρουση ΥΠΟΙΚ και ΣΥΡΙΖΑ για τα δημοσιονομικό κενό

Και επισήμως ανακοίνωσε το υπουργείο Οικονομικών ότι αύριο Πέμπτη θα ανοίξει ειδική συμπληρωματικη σελίδα στον ιστότοπο της ΗΔΙΚΑ (www.koinonikomerisma.gr) για να ζητήσουν διορθώσεις οι 253.000 δικαιούχοι του Κοινωνικού Μερίσματος, εφόσον οι αιτήσεις τους απορρίπτονται από την πλατφόρμα. Στην ίδια ανακοίνωση το υπουργείο Οικονομικών τονίζει επίσης ότι, παρά την άρνηση εκ μέρους του ΣΥΡΙΖΑ, τα επίσημα στοιχεία δείχνουν ότι ή νέα κυβέρνηση δεν παρέλαβε πλεονάσματα για παροχές, αλλά δημοσιονομικό κενό που –σύμφωνα με τον κύριο Γιώργο Χουλιαράκη- μόνον με λιτότητα και νέους φόρους μπορούσε και θα έπρεπε να καλυφθεί.

Ολόκληρη η ανακοίνωση ΥΠΟΙΚ έχει ως εξής:

“Ο ΣΥΡΙΖΑ διαμαρτύρεται υποκριτικά για το «κοινωνικό μέρισμα» όταν γνωρίζει πολύ καλά ότι ξόδεψε όλο τον δημοσιονομικό χώρο που υπήρχε με το προεκλογικό επίδομα που ονόμασε «13η σύνταξη».

Αποτέλεσμα ήταν να αφήσει, με βάση τα στοιχεία του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, δημοσιονομικό κενό ύψους 396 εκ. ευρώ το 2019 και 1.080 δισ. ευρώ το 2020.

Η νέα κυβέρνηση Μητσοτάκη, όχι μόνο κάλυψε το δημοσιονομικό κενό, αλλά μείωσε τον ΕΝΦΙΑ από φέτος για περίπου 7,3 εκατομμύρια ιδιοκτήτες ακινήτων, βοήθησε περίπου 580.000 φυσικά και νομικά πρόσωπα να ρυθμίσουν τα χρέη τους μέσω των 120 δόσεων και χορήγησε αυξημένο επίδομα θέρμανσης σε 600 χιλιάδες συμπολίτες μας.

Επιπρόσθετα, διαθέτει έκτακτη ενίσχυση ύψους 175 εκ. ευρώ σε περισσότερα από 250 χιλιάδες νοικοκυριά. Μέχρι σήμερα το πρωί είχαν ήδη κάνει επιτυχημένα αίτηση 150.000 νοικοκυριά.

Για την διευκόλυνση των πολιτών, στο διαδικτυακό τόπο της ΗΔΙΚΑ θα ανοίξει αύριο συμπληρωματική σελίδα δίνοντας τη δυνατότητα υποβολής ενστάσεων. Όσοι καλύπτονται από τα κριτήρια που έχουν ανακοινωθεί, αλλά για κάποιο λόγο δεν μπόρεσαν να ολοκληρώσουν με επιτυχία την αίτησή τους, στα πλαίσια του δημοσιονομικού χώρου που τις τελευταίες ημέρες δημιουργείται, θα λάβουν το επίδομα αυτό το αργότερο στις αρχές του επόμενου έτους.

Επίσης για την εξυπηρέτηση των πολιτών λειτουργούν ήδη δυο τηλεφωνικά κέντρα, της ΗΔΙΚΑ και της ΑΑΔΕ στα οποία μπορούν να απευθύνονται οι πολίτες για ενημέρωση”.

Exit mobile version