search icon

Οικονομία

«Αυλαία» για το Fuel Pass – Στις 10 Ιουνίου κλείνει η πλατφόρμα

Το fuel pass/ ψηφιακή χρεωστική κάρτα παραμένει ενεργοποιημένη έως την 31η.7.2022, μετά την πάροδο της οποίας το πιστωτικό ίδρυμα ή ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός υποχρεούται άμεσα να την απενεργοποιήσει

Η πλατφόρμα για την επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) την οποία θα μπορούν να λάβουν οι δικαιούχοι με δηλωθέν οικογενειακό εισόδημα έτους 2020 έως 30.000 ευρώ αφού υποβάλλουν τη σχετική αίτηση κλείνει στις 10 Ιουνίου.

Συγκεκριμένα, με τους κωδικούς Taxisnet προσέρχονται είτε μέσω του vouchers.gov.gr, είτε από το gov.gr, στην ενότητα «Πολίτης και Καθημερινότητα» και την υποενότητα «Μετακινήσεις» ενώ υπάρχει και η δυνατότητα υποβολής της αίτησης μέσω ΚΕΠ.

Το fuel pass/ ψηφιακή χρεωστική κάρτα παραμένει ενεργοποιημένη έως την 31η.7.2022, μετά την πάροδο της οποίας το πιστωτικό ίδρυμα ή ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός υποχρεούται άμεσα να την απενεργοποιήσει.

Οι δικαιούχοι αναμένουν τώρα να δουν αν θα προχωρήσει η κυβέρνηση και στην παροχή νέου Fuel Pass, με τις πληροφορίες να συντείνουν ότι η παράταση του μέτρου παραμένει στην πρώτη γραμμή της ατζέντας της, καθώς συνεχίζουν να ανεβαίνουν οι τιμές της βενζίνης.

Bήμα βήμα η διαδικασία για όσους δεν πρόλαβαν

Η οικονομική ενίσχυση μπορεί να γίνει κατ’ επιλογή κάθε δικαιούχου είτε εκδίδοντας άυλη ψηφιακή κάρτα την οποία οι καταναλωτές χρησιμοποιούν για να πληρώνουν μέσω του έξυπνου κινητού τους την αγορά υγρού καυσίμου, είτε μέσω απευθείας καταβολής του ποσού επιδότησης σε IBAN του δικαιούχου, για όσους δεν διαθέτουν έξυπνη συσκευή ή δεν επιθυμούν να τη χρησιμοποιήσουν σε αυτή τη διαδικασία.

Κατά την υποβολή των αιτήσεων οι δικαιούχοι συμπληρώνουν και επικαιροποιούν τα στοιχεία επικοινωνίας τους και, ειδικότερα, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) και τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου, και αιτούνται την έκδοση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας και την πίστωση του σχετικού ποσού σε αυτήν (ή υποδεικνύουν τραπεζικό λογαριασμό σε περίπτωση που δεν επιθυμούν την έκδοση κάρτας). Μετά την ολοκλήρωση της αίτησης και εφόσον επαληθευθεί η ιδιότητά του ως δικαιούχου, η Κοινωνία της Πληροφορίας διαβιβάζει εγκριτική απόφαση στην τράπεζα και εμβάζει το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στον δικαιούχο το οποίο κυμαίνεται από 30-50 ευρώ ανάλογα με την περίπτωση.

Η ίδια διαδικασία ακολουθείται και από τους πιστοποιημένους υπαλλήλους στα Κ.Ε.Π για αυτό οι δικαιούχοι πρέπει να έχουν μαζί τους τα στοιχεία ενώ απαιτείται και η δήλωση του αριθμού κυκλοφορίας του οχήματος.

Ακολούθως, η τράπεζα ενημερώνει τον δικαιούχο για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει για την ενεργοποίηση της κάρτας και την πίστωση του χρηματικού ποσού, αποστέλλοντας γραπτό μήνυμα (sms) στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχει δηλώσει ο δικαιούχος στην ειδική εφαρμογή, με ενσωματωμένες οδηγίες και μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει δηλώσει ο δικαιούχος στην ειδική εφαρμογή με ενσωματωμένο σύνδεσμο για την ενεργοποίηση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας. Μετά την είσοδο στον ανωτέρω σύνδεσμο, ο δικαιούχος δημιουργεί προσωπικό κωδικό πρόσβασης (password) και λαμβάνει κωδικό επιβεβαίωσης, με νέο γραπτό μήνυμα (sms), προκειμένου να ενεργοποιήσει την ψηφιακή χρεωστική κάρτα του.

Κάθε ιδιοκτήτης μπορεί να πάρει ενίσχυση μόνο για ένα όχημα ενώ υπάρχει δυνατότητα χωριστών δηλώσεων από τους δύο συζύγους, όπως ισχύει και για την υποβολή φορολογικών δηλώσεων. Βασική προϋπόθεση για να πάρει κάποιος την επιδότηση για το όχημα είναι να μην οφείλονται τέλη κυκλοφορίας, να είναι ασφαλισμένο και να μην έχει τεθεί σε ακινησία. Τα ποσά πιστώνονται στους λογαριασμούς των δικαιούχων εντός δύο εργάσιμων ημερών και πρέπει να αξιοποιηθούν μέχρι το τέλος Ιουλίου είτε τμηματικά είτε εφάπαξ.

Σημειώνεται ότι για τους δικαιούχους που επιλέγουν τη χρήση ψηφιακής χρεωστικής κάρτας το ποσό της οικονομικής ενίσχυσης προσαυξάνεται κατά 5 ευρώ.

Διαβάστε ακόμα:

«Πράσινο φως» από ΗΠΑ: Eni και Repsol θα εφοδιάσουν την Ευρώπη με πετρέλαιο από τη Βενεζουέλα

Χέρμπερτ Ντις (VW Group): Στην Ελλάδα το project της Volkswagen για αυτοκίνητα χωρίς οδηγό

«Φορο-μπόνους» για πράσινες, ψηφιακές και ενεργειακές επενδύσεις

Exit mobile version