search icon

Τουρισμός

Η Hyatt και η Swot Ηospitality ανακοινώνουν τα σχέδιά τους για τo Μagma Resort Santorini

To νέο μέλος της οικογένειας της Unbound Collection By Hyatt - Το πολυτελές ξενοδοχείο 59 δωματίων θα ανοίξει τον Αύγουστο του 2022 και θα σηματοδοτήσει το ντεμπούτο της Hyatt στα ελληνικά νησιά.

Η θυγατρική της Hyatt έχει συνάψει συμφωνία franchise με την Thera Island Suites Α.Ε., ιδιοκτήτρια εταιρεία της Magma Resort Santorini, που διαχειρίζεται η SWOT Hospitality με έδρα την Αθήνα, προκειμένου να ανοίξει το πρώτο θέρετρο με το εμπορικό σήμα Hyatt στα ελληνικά νησιά. Το Magma Resort Santorini ανοίγει στις 10 Αυγούστου του 2022, ως μέρος της συλλογής The Unbound Collection by Hyatt και διαθέτει 59 δωμάτια, συμπεριλαμβανομένων 24 σουιτών. Η υπογραφή της συμφωνίας υπογραμμίζει τη στρατηγική στόχευση της Hyatt να ενισχύσει το αποτύπωμά της στα θέρετρα και τα Independent Collection brands σε σημαντικούς ευρωπαϊκούς προορισμούς αναψυχής.

Πιστό στο ήθος της συλλογής The Outbound Collection by Hyatt, το Magma Resort Santorini θα προσφέρει μοναδική, σύγχρονη πολυτέλεια και εξατομικευμένες εμπειρίες στους επισκέπτες του. Σε πλήρη αρμονία με παραδοσιακούς παλιούς αμπελώνες, το θέρετρο βρίσκεται στις σμιλευμένες από την ηφαιστειακή λάβα πλαγιές του χωριού Βουρβούλος. Ο αρχιτεκτονικός σχεδιασμός από τα γραφεία PEOPLE και ELASTIC ARCHITECTS συνδυάζει αρμονικά τα φυσικά σχήματα που δημιουργήσαν οι μαύρες ηφαιστειακές πέτρες μαζί με τα υπόλευκα λιτά γεωμετρικά πρίσματα που θυμίζουν την πανταχού παρούσα ηφαιστειακή τέφρα της Σαντορίνης.

Όλα τα δωμάτια και οι σουίτες απολαμβάνουν ανεμπόδιστη θέα στο Αιγαίο πέλαγος, 46 εκ των οποίων διαθέτουν ιδιωτικές πισίνες και υδρομασάζ. Το θέρετρο διαθέτει υπερσύγχρονο κέντρο ευεξίας και υπόσκαφο spa, καθώς και μια ευρύχωρη αίθουσα εκδηλώσεων χωρητικότητας 250 ατόμων.

Η γαστρονομική εμπειρία του ξενοδοχείου, Magma by Spondi, φέρει την υπογραφή του ομίλου Trastelis Group και του executive chef Arnaud Bignon, βραβευμένου με δύο αστέρια Michelin εστιατορίου Σπονδή. Στόχος είναι να αναδειχθεί η τοπική γεωργική παραγωγή και τα εποχιακά προϊόντα μέσα από μια σύγχρονη, ευρηματική μαγειρική ερμηνεία. Το μενού θα περιλαμβάνει signature dishes και άλλες εκλεκτές γαστρονομικές επιλογές σε συνδυασμό πάντα με τα διάσημα κρασιά από την πλούσια αμπελοκαλλιέργεια του νησιού.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την SWOT Hospitality και που ανακοινώνουμε την επερχόμενη επιχειρηματική είσοδό μας στα ελληνικά νησιά μέσω του Magma Resort Santorini, το νέο μέλος της συλλογής The Unbound Collection by Hyatt, δήλωσε ο κ. Peter Norman, senior vice president of development της EAME & SWA, Hyatt. “Η επέκταση των εμπορικών σημάτων πολυτελείας και των Independent Collection brands σε δημοφιλείς προορισμούς αναψυχής στην Ευρώπη, διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στην ανάπτυξή μας, καθώς στοχεύουμε να ικανοποιήσουμε το διαρκώς αυξανόμενο αίτημα των ταξιδιωτών για αξιομνημόνευτες εμπειρίες”.

“Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ανήκουμε στην οικογένεια της Hyatt και φέρνουμε στην Ελλάδα την συλλογή The Unbound Collection by Hyatt, δημιουργώντας μαζί εμπειρίες και ιστορίες που αξίζει να θυμάσαι. Μαζί με τη Hyatt, στοχεύουμε να θέσουμε ένα νέο σημείο αναφοράς στην έννοια της φιλοξενίας,” αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Στέφανος Παπακαλιάτης, managing partner της Thera Islands Suites.

“Eίναι ένα εμβληματικό έργο, τόσο για την SWOT, όσο και για τον ίδιο τον προορισμό”, αναφέρει χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος και εκ των βασικών μετόχων της SWOT Hospitality κ. Στέλιος Κουτσιβίτης. “Ως ομάδα είμαστε ενθουσιασμένοι για τη σύναψη της συμφωνίας με την Hyatt και φιλοδοξούμε να προσδώσουμε μια νέα προοπτική για τον τουρισμό πολυτελείας στην Ελλάδα.»

Το εμπορικό σήμα The Unbound Collection by Hyatt είναι μια συλλογή από ξεχωριστά καταλύματα, όλα με διαφορετική ιστορία. Η συλλογή εμπνέει τους επισκέπτες να ανακαλύψουν νέα μέρη με πλούσια ιστορία, και κάθε ξενοδοχείο εναρμονίζεται με τη μοναδικότητα της τοποθεσίας του. Το Magma Resort Santorini θα γίνει το ένατο ξενοδοχείο της οικογένειας The Unbound Collection by Hyatt στην Ευρώπη, η οποία περιλαμβάνει τα εξής καταλύματα: The Wellem in Dusseldorf, Hotel SOFIA Barcelona, Hotel Reisen in Stockholm, Párisi Udvar Hotel Budapest, Great Scotland Yard Hotel in London, Hôtel du Louvre in Paris το εμβληματικό Hôtel Martinez in Cannes και το Hôtel du Palais Biarritz καθώς και άλλα τρία υπό ανάπτυξη έργα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Magma Resort Santorini, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα magmaresortsantorini.com

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το εμπορικό σήμα και την συλλογή The Unbound Collection by Hyatt, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα https://www.hyatt.com/brands/unbound-collection

Ο όρος “Hyatt” χρησιμοποιείται στο παρόν δελτίο τύπου για λόγους συντομίας και αναφέρεται στην εταιρεία Hyatt Hotels Corporation ή/και σε μία ή περισσότερες από τις θυγατρικές της.

Σχετικά με την συλλογή The Unbound Collection by Hyatt

The Unbound Collection by Hyatt, αποτελεί συλλογή ανεξάρτητων, μοναδικών ξενοδοχείων με ιδιαίτερο αφήγημα που αξίζει να θυμάσαι. Είτε πρόκειται για ένα σύγχρονο αρχιτεκτονικό έργο, ένα κτίριο ιστορικής σημασίας ή ένα θέρετρο αναζωογόνησης, κάθε κατάλυμα -αρμονικά κτισμένο σε απαράμιλλής ομορφιάς τοποθεσίες- δημιουργεί εμπειρίες που διεγείρουν το μυαλό του επισκέπτη που αναζητά υψηλές αλλά ανεπιτήδευτες υπηρεσίες όταν επιλέγει να ταξιδέψει. Για την πλήρη λίστα των ξενοδοχείων της συλλογής, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα unboundcollection.hyatt.com. Ακολουθήστε το @UnboundxHyatt στο Facebook και το Instagram και χρησιμοποιήστε στις φωτογραφίες σας το hashtag #UnboundxHyatt.

Σχετικά με την SWOT Hospitality

Η SWOT Hospitality ιδρύθηκε τον Μάιο του 2013 και είναι μια κορυφαία εταιρεία Hotel Management με έδρα την Αθήνα, η οποία ειδικεύεται στην διαχείριση και ανάπτυξη τουριστικών ακινήτων, στις τουριστικές επενδύσεις, το Sales & Marketing και τις συμβουλευτικές υπηρεσίες. Η εμπειρία, ο επαγγελματισμός και η ικανότητα της SWOT να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις αυξανόμενες απαιτήσεις της παγκόσμιας βιομηχανίας της Φιλοξενίας έχει οδηγήσει κορυφαίους επενδυτές και developers να εμπιστευτούν την εταιρεία για την υλοποίηση του οράματός τους. Η SWOT Hospitality, επί του παρόντος διαχειρίζεται ξενοδοχεία διεθνών εμπορικών brands όπως η Marriott International Inc., η Hyatt Hotels Corporation, η Nikki Beach Hotels & Resorts έχοντας επίσης πιστοποίηση σαν white label operator (WLO) από την Accor S.A., την Intercontinental Hotels & Resorts και την Leading Hotels of the World.

Οι μέτοχοι και τα στελέχη της εταιρείας έχουν σημαντικότατη εμπειρία στο χώρο των επενδύσεων και της διαχείρισης ξενοδοχείων έχοντας αναπτύξει μερικές από τις πιο υψηλού προφίλ ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην ευρύτερη περιοχή της Ελλάδας και της Νότιο Ανατολικής Ευρώπης. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα swot.gr

Σχετικά με τη Hyatt Hotels Corporation

Η Hyatt Hotels Corporation, με έδρα το Σικάγο των Ηνωμένων Πολιτειών, είναι μια κορυφαία διεθνής εταιρεία φιλοξενίας που λειτουργεί με γνώμονα και όραμα να φροντίζει τους ανθρώπους ώστε να μπορούν να αισθάνονται όσο το δυνατόν καλύτερα. Μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2021, το χαρτοφυλάκιο της Hyatt περιελάμβανε περισσότερα από 1.000 ξενοδοχεία και all-inclusive καταλύματα σε 69 χώρες σε έξι ηπείρους ενώ η εξαγορά του ομίλου Apple Leisure Group την 1η Νοεμβρίου 2021 πρόσθεσε 96 επιπλέον καταλύματα σε 10 χώρες. Στην συλλογή της Hyatt περιλαμβάνονται τα καταλύματα Park Hyatt®, Miraval®, Grand Hyatt®, Alila®, Andaz®, The Unbound Collection by Hyatt®, Destination by Hyatt™, Hyatt Regency®, Hyatt®, Hyatt Ziva™, Hyatt Zilara™, Thompson Hotels ®, Hyatt Centric®, Caption by Hyatt, JdV by Hyatt™, Hyatt House®, Hyatt Place®, UrCove και Hyatt Residence Club®, καθώς και θέρετρα και ξενοδοχεία της συλλογής AMR™ Collection, συμπεριλαμβανομένων των Secrets® Resorts & Spas, Dreams® Resorts & Spas, Breathless® Resorts & Spas, Zoëtry® Wellness & Spa Resorts, Alua® Hotels & Resorts και Sunscape® Resorts & Spas. Οι θυγατρικές της Hyatt διαχειρίζονται το πρόγραμμα πιστότητας World of Hyatt®, ALG Vacations®, Unlimited Vacation Club®, τις υπηρεσίες διαχείρισης προορισμών Amstar DMC και την ταξιδιωτική ηλεκτρονική πλατφόρμα Trisept Solutions®. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα hyatt.com

Σχετικά με τη Thera Island Suites SA

Ο όμιλος εταιρειών της οικογένειας Παπακαλιάτη δραστηριοποιείται στον τουριστικό κλάδο για περισσότερα από 55 χρόνια. Η πρώτη εταιρεία ιδρύθηκε το 1966 από τον Ιωάννη Παπακαλιάτη και τους γιους του με το όνομα Zeus of Crete. Ήταν το πρώτο πρακτορείο DMC στην Κρήτη που συνεργάστηκε με ευρωπαϊκούς τουριστικούς πράκτορες εγνωσμένης αξίας όπως Neckerman, Thomas Cook, Tui, Flying Carpet, Bucher, Pegase, Alltours, EasyJet Holidays, Apollo Travel, Jumbotours, Onthebeach, Kompas, Olympic Holidays, Karpaten, Nekera και W2M Travel μεταξύ άλλων. Έκτοτε, η εταιρεία συνεχίζει μέχρι σήμερα να δραστηριοποιείται στον κλάδο DMC, καθιστώντας μία από τις κορυφαίες εταιρείες διαχείρισης προορισμών στην Ελλάδα. Το 1988, η οικογένεια ξεκίνησε να επενδύει στον κλάδο της φιλοξενίας με διάφορες εταιρείες. Η πρώτη ξενοδοχειακή εταιρεία Anissaras Hotels δημιουργήθηκε με ιδιόκτητα ξενοδοχεία στην περιοχή Ανισσαράς στην Κρήτη, αργότερα το 2008 με την Greco Star Hotels που λειτουργούσε μισθωμένα ξενοδοχεία σε νησιά Κέρκυρα & Κω και πιο πρόσφατα το 2013 με την Zeus Hotels που λειτουργεί έξι μισθωμένα, συνιδιόκτητα ξενοδοχεία σε Κρήτη και Ρόδο. Από το 2019, η εταιρεία Thera Islands Suites δραστηριοποιείται στον luxury τομέα της ξενοδοχειακής αγοράς και επιδιώκει να αναπτύξει και να αποκτήσει καταλύματα πέντε αστέρων σε γνωστούς τουριστικούς προορισμούς. Η οικογένεια Παπακαλιάτη ασχολείται επίσης με τη ναυτιλία μέσω εταιρείας με έδρα την Κέρκυρα και έχει στον στόλο της ένα ιπτάμενο δελφίνι και δύο μικρά κρουαζιερόπλοια τα οποία είναι υπομισθωμένα από την εταιρεία Joy Cruises προσφέροντας καθημερινά δρομολόγια πλοίων στο Ιόνιο Πέλαγος. Προσφέρει επίσης εκδρομές με φέρι στην Κέρκυρα, τους Παξούς και την νότια Αλβανία.

 

 

 

 

Exit mobile version