search icon

Τράπεζες

Γιαννακλής (Eurobank): Αξιοποιούμε ενεργά την τεχνολογία για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης του πελάτη

Σκοπός είναι να μπορούμε με λιγότερα data points να είμαστε σε θέση να έχουμε μία απλούστερη και πιο αποδοτική αλληλεπίδραση με τον πελάτη, είπε ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Eurobank

Η παραδοσιακή εικόνα των τραπεζικών καταστημάτων, που μέχρι πρόσφατα επικεντρώνονταν κυρίως σε υπηρεσίες συναλλαγών όπου οι πελάτες περίμεναν σε ουρά για καταθέσεις και αναλήψεις, δίνει τη θέση της σε μια νέα εποχή.

Οι πελάτες πλέον επισκέπτονται λιγότερο τα φυσικά καταστήματα σε σχέση με το παρελθόν, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι τράπεζες μπορούν να προχωρήσουν χωρίς αυτά.

Τα παραπάνω είπε ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Eurobank, επικεφαλής Retail & Digital Banking, κ. Ιάκωβος Γιαννακλής, στο πλαίσιο του 9ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών.

Ακολουθούν τα βασικά σημεία από την τοποθέτηση:

Σχετικά με τις αλλαγές στην καθημερινότητα του πελάτη στο κατάστημα

-Από ένα απλό πιστωτικό ίδρυμα, γινόμαστε συνεργάτης του πελάτη.
-Από την προσέγγιση «γνωρίζω κάτι και θα το μοιραστώ με τον πελάτη», προχωράμε στο να «ακούω» τον πελάτη και κυρίως τις ανάγκες του.

Σχετικά με το πώς εξελίσσεται η εμπειρία της ψηφιακής τραπεζικής για τον πελάτη

Η ψηφιακή τραπεζική συμβάλλει στη δημιουργία μακροχρόνιας σχέσης εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας και στην κατάταξη μας για αυτούς ως τράπεζα πρώτης επιλογής. Πώς όμως ενσωματώνουμε την ψηφιακής τραπεζική στη ζωή και τις ανάγκες του πελάτη;

Διαβάστε ακόμη 

Παπαθανάσης: Αίτημα για την 4η δόση του Ταμείου Ανάκαμψης 2,3 δισ. ευρώ

Χίλντερμπραντ (BlackRock): Η Ελλάδα πέτυχε την πιο εκπληκτική ιστορία μακροοικονομικής επανόδου

Βαθιά υποτιμημένες οι τράπεζες παγκοσμίως – Πώς ο ελληνικός κλάδος μπορεί να «πιάσει» υψηλότερες αποτιμήσεις

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version