search icon

Πολιτική

Λιβανός: «Θα προστατεύσουμε το μέλι από τις παράνομες ελληνοποιήσεις»

Τι υπογράμμισε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων στα εγκαίνια του 12ου Συνεδρίου για το μέλι και τα προϊόντα μέλισσας

Την αποφασιστικότητα του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων να προστατεύσει το ελληνικό μέλι από παράνομες «ελληνοποιήσεις» υπογράμμισε ο αρμόδιος υπουργός, Σπήλιος Λίβανος, με παρέμβασή του στα εγκαίνια του 12ου Συνεδρίου για το μέλι και τα προϊόντα μέλισσας που γίνεται στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας.

Ο Σπήλιος Λιβανός στάθηκε στη σημασία που έχει η εκπαίδευση των μελισσοκόμων, την οποία χαρακτήρισε «πρώτιστης σημασίας για την εκπαίδευση του κλάδου».

Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία από το Εθνικό Ηλεκτρονικό Μελισσοκομικό Μητρώο, οι ενεργοί μελισσοκόμοι αριθμούν 21.919 με 2.229.397 κατεχόμενες κυψέλες.

Ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, αναφέρθηκε και σε επιπλέον δράσεις που έχουν αναληφθεί από το υπουργείο για τη στήριξη της μελισσοκομίας.

Συγκεκριμένα, όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση του υπουργείου:

Ο Σπήλιος Λιβανός αναφέρθηκε στα μέτρα που ελήφθησαν από την πλευρά της πολιτείας για τον κλάδο της μελισσοκομίας, ο οποίος επλήγη από τις καταστροφικές πυρκαγιές του καλοκαιριού στη Β. Εύβοια.

«Διαμορφώθηκε και υλοποιούμε ένα πακέτο μέτρων σε τρεις κατευθύνσεις: Την άμεση στήριξή τους, τη στήριξή τους για να μπορέσουν την επόμενη περίοδο να συνεχίσουν την παραγωγή τους και παρεμβάσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη της μελισσοκομίας», είπε σχετικά.

Ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης επισήμανε ότι εντός ΥΠΑΑΤ θα συσταθεί εξειδικευμένη ομάδα εμπειρογνωμόνων με τη συμμετοχή υπηρεσιακών παραγόντων για την παρακολούθηση εφαρμογής του Μελισσοκομικού Προγράμματος.

Μιλώντας για το Εθνικό Ηλεκτρονικό Μελισσοκομικό Μητρώο, ο Σπήλιος Λιβανός υπογράμμισε ότι αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο για να αντιμετωπιστούν προβλήματα του κλάδου, όπως αυτό των ελληνοποιήσεων.

Τέλος, ιδιαίτερη έμφαση έδωσε ο υπουργός και στο branding του ελληνικού μελιού, καθώς όπως τόνισε: «Θέλουμε τα ελληνικά προϊόντα να αποκτήσουν την εμπιστοσύνη όσο το δυνατόν περισσότερων καταναλωτών».

Διαβάστε ακόμη

Αλλάζει ο ξενοδοχειακός χάρτης της Αθήνας – Νέες επενδύσεις και συμφωνίες

Αποκάλυψη: Φουλ Ελλάδα η Tesla – Τι ετοιμάζει το 2022 – Όλο το πλάνο

eΕΦΚΑ: 700 νέες προσλήψεις το 2022 και ριζικές αλλαγές στο οργανόγραμμα

 

Exit mobile version