Στο Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος προσήλθε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης το πρωί της Τετάρτης προκειμένου να προχωρήσει στη διαδικασία έκδοσης του νέου δελτίου ταυτότητας.
Ο πρωθυπουργός ακολούθησε όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες, υπέγραψε τα σχετικά έγγραφα, με το προσωπικό της υπηρεσίας να τον καθοδηγεί σε κάθε βήμα.
Στην ερώτηση για τον χρόνο έκδοσης, του απάντησαν ότι η ταυτότητα θα είναι έτοιμη σε περίπου μία εβδομάδα.
Διαβάστε ακόμη
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το big deal με τους Μαϊάμι Χιτ και τα… ιλιγγιώδη έσοδα καριέρας (pics)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
