Η Goop Inc., η lifestyle μάρκα της οποίας επικεφαλής είναι η γνωστή ηθοποιός Gwyneth Paltrow, είναι περισσότερο γνωστή ως πλατφόρμα για προϊόντα πολυτελείας. Ωστόσο, προς έκπληξη της ιατρικής κοινότητας, η εταιρεία έχει γίνει το επίκεντρο της βιομηχανίας ευεξίας, αξίας πολλών τρισεκατομμυρίων δολαρίων.

Η αγορά, η οποία καλύπτει τα πάντα, από τη φυσική κατάσταση του σώματος και την ευεξία του πνεύματος έως την προληπτική ιατρική και τον τουρισμό των spa, εκτιμήθηκε σε 4,2 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2017 και αυξήθηκε κατά σχεδόν 13% τα δύο τελευταία χρόνια, σύμφωνα με τον μη κερδοσκοπικό Οργανισμό «Global Wellness Institute». Η “προσωπική φροντίδα, η ομορφιά και η αντιγήρανση” αντιπροσωπεύει τον πιο προσοδοφόρο τομέα που υπερβαίνει το 1 τρισεκατομμύριο δολάρια, ενώ η “υγιεινή διατροφή, η δίαιτα και η απώλεια βάρους” κατέχει τη δεύτερη θέση και βρίσκεται στα 702 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Paltrow είναι εν μέρει υπεύθυνη για αυτήν την ανάπτυξη. Η εταιρεία της, η οποία ξεκίνησε ως ενημερωτικό δελτίο για συνταγές και προϊόντα πριν από μια δεκαετία, έχει κυριαρχήσει στη συζήτηση μεταξύ των γυναικών που αναζητούν εναλλακτικές λύσεις στην παραδοσιακή ιατρική.

Στο συνέδριο “In Goop Health” της 9ης Μαρτίου στην Νέα Υόρκης οι γυναίκες που φορούσαν ακριβά αθλητικά ρούχα υπέγραψαν έγγραφα που απαλλάσσουν την εταιρεία από την ευθύνη εάν οι «υπηρεσίες, προϊόντα ή εξοπλισμοί που εμπλέκονται στην εκδήλωση» απαιτούν μεταγενέστερη ιατρική περίθαλψη. Είναι η δεύτερη φορά που πραγματοποιήθηκε αυτή η διάσκεψη στη Νέα Υόρκη.

Κατά την είσοδο στο χώρο εκδηλώσεων πάνω από το East River, οι συμμετέχουσες – που πλήρωσαν 1.000 ή και 4.500 δολάρια – έλαβαν δωρεάν τα πάνινα παπούτσια Keds και ένα πορτοκαλί ποτό που ονομάζεται “GOOPGLOW”, το οποίο είχε γεύση η οποία προσομοίαζε στην Fanta.