Το νεότερο Volvo έχει ψυγειάκι στην καμπίνα, κρυστάλλινα ποτήρια Orrefors, ενώ έρχεται εξοπλισμένο και με τις μεγαλύτερες ελπίδες της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η Zhejiang Geely Holding Group, η νέα κάτοχος της Volvo Cars, απεκάλυψε τις ανανεωμένες εκδόσεις του S90, όπως και το λουξ μοντέλο S90 Excellence, στη Σανγκάη. Τα αυτοκίνητα αυτά θα κατασκευάζονται στο Daqing, την πετρελαϊκή πρωτεύουσα της Κίνας και θα εκπροσωπούν το νεότερο κομμάτι μίας ανανεωμένης R&D προσπάθειας από την εταιρεία.
Ο Li Shufu, επικεφαλής της όλης προσπάθειας, σκοπεύει να κάνει, κατά αυτό τον τρόπο την Κίνα τη νέα παγκόσμια, και δυναμικότερη, αυτοκινητοβιομηχανία για τα νέα αυτοκίνητα.
Σύμφωνα, μάλιστα, με τον Hakan Samuelsson, CEO της Volvo, η Κίνα θα παίξει ένα σημαντικό ρόλο στα πλάνα της εταιρείας, ενώ τόνισε πως το 1/3 της παγκόσμιας κατασκευής αυτοκινήτων της Volvo θα γίνεται στην Κίνα μέχρι το 2020.
Ποιός είναι όμως ο Li Shufu, ο οποίος διέσωσε τη Volvo από το χείλος του γκρεμού; H Geely, η οποία προχώρησε στο takeover αυτό έχει κερδίσει και αυτή πάρα πολλά από την πολύ γνωστή και λουξ μάρκα η οποία χρησιμοποιεί και την εξελιγμένη τεχνογνωσία και τεχνολογία της Volvo για να επεκταθεί, όπως και έχει κάνει, όχι μόνο στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ αλλά και την μεγαλύτερη -πια- αγορά της, την Κίνα.
Οι κινήσεις του Li δεν είναι βέβαια, μόνο ευρύτερα δεκτές στην αναπτυσσόμενη Κίνα, αλλά και στο Gothenburg, όπου και η εταιρεία έχει τα κεντρικά της, με 14.000 εργαζόμενους, με τη δήμαρχο της πόλης Ann-Sofie Harmansson, πρώην συνδικαλίστρια και εργαζόμενη της Volvo να αναφέρει πως η εταιρεία έχει προωθήσει το ήδη υπάρχον Know-how της επιχείρησης.

Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.