Απογοήτευση επικρατεί στους φανατικούς θαυμαστές των Labubu, των λούτρινων με την ιδιαίτερη εμφάνιση που θυμίζει συνδυασμό κουνελιού και μικρού τέρατος, καθώς αποσύρθηκαν από τα φυσικά καταστήματα στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η ξαφνική και εκρηκτική άνοδος της δημοτικότητάς τους δημιούργησε απρόβλεπτα προβλήματα.

Το νέο φετίχ της μόδας

Τα Labubu έγιναν μέσα σε λίγες μόλις εβδομάδες το απόλυτο trend, ξεφεύγοντας από τη σφαίρα του συλλεκτικού και μετατρεπόμενα σε fashion statement. Οι εμφανίσεις διασήμων όπως της Ριάνα και της Ντούα Λίπα με τα λούτρινα στα χέρια τους, επιτάχυναν τη φρενίτιδα. Στο TikTok, το hashtag #Labubu έχει κατακλυστεί από βίντεο χρηστών που κάνουν «unboxing» με στόχο να δουν ποια έκδοση τους έτυχε.

Τα Labubu, δημιουργία του Χονγκονγκέζου σκιτσογράφου Κάσινγκ Λουνγκ και μέλος της σειράς «The Monsters», κυκλοφορούν μέσω της Pop Mart, της εταιρείας-κολοσσού στα collectibles. Οι τιμές τους ξεκινούν από περίπου 30 ευρώ, αλλά συλλεκτικές εκδόσεις ξεπερνούν τα 100 ευρώ.

Προσωρινό φρένο από την Pop Mart λόγω χάους στα καταστήματα

Η Pop Mart ανακοίνωσε τη διακοπή της φυσικής διάθεσης των Labubu στα βρετανικά της καταστήματα, εξαιτίας του συνωστισμού που προκαλεί επικίνδυνες συνθήκες. Ουρές σχηματίζονται από νωρίς το πρωί – ακόμα και κατά τη διάρκεια της νύχτας – με τους καταναλωτές να σπεύδουν για να αποκτήσουν τα περιζήτητα τερατάκια.

Ωστόσο, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις συνεχίζονται κανονικά, ενώ η εταιρεία δεσμεύτηκε ότι σύντομα θα εφαρμόσει νέο μοντέλο διάθεσης, με σκοπό τη δικαιότερη κατανομή των προϊόντων και τον περιορισμό του φαινομένου «πρώτος-έρχεσαι, πρώτος-εξυπηρετείσαι».

Η οργή των φαν στα social media

Η ανακοίνωση της Pop Mart προκάλεσε κύμα δυσαρέσκειας στα κοινωνικά δίκτυα. Πολλοί χρήστες διαμαρτύρονται ότι δεν πρόλαβαν να ολοκληρώσουν την παραγγελία τους λόγω τεχνικών προβλημάτων. Μια χρήστρια ανήρτησε emoji που κλαίει, δηλώνοντας πως «έχασα την ευκαιρία μου γιατί κόλλησε η σελίδα». Άλλοι ζητούν την εφαρμογή συστήματος κλήρωσης ώστε να διασφαλίζεται ισότητα στην πρόσβαση.

Η Labubu-μανία φαίνεται πως ξεπέρασε τα όρια ενός απλού παιχνιδιού, μετατρέποντας ένα λούτρινο σε φαινόμενο της εποχής. Και τώρα, η Pop Mart καλείται να βρει τρόπους ώστε να διαχειριστεί τη ζήτηση χωρίς να… τρομάξει τους καταναλωτές της.

Διαβάστε ακόμη

Πώς τα αμερικανικά δικαστήρια βάζουν «χαλινάρι» στις αποφάσεις του Τραμπ για τους δασμούς

Απαγόρευση πώλησης καπνού και αλκοόλ σε ανήλικους: Σε δημόσια διαβούλευση το νομοσχέδιο

Πώς η Παρί Σεν Ζερμέν και η Ιντερ έγιναν δύο μοντέρνα fashion brands

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα