Η δημοτικότητα του αμερικανικού επαγγελματικού πρωταθλήματος μπάσκετ αυξάνεται με ιλιγγιώδεις ρυθμούς, με την αναζήτηση της λέξης-κλειδί «NBA» να έχει αυξηθεί κατά 1.150% τον τελευταίο χρόνο, σύμφωνα με τα στοιχεία της ιστοσελίδας safebettingsites.com.

Μέχρι την εβδομάδα που έληξε στις 23 Αυγούστου 2020, η λέξη-κλειδί «NBA» είχε μέγιστη βαθμολογία δημοτικότητας 100 στην πλατφόρμα αναζήτησης της Google. Πέρυσι, μέχρι την εβδομάδα που έληξε την 1η Σεπτεμβρίου, ο όρος «NBA» είχε βαθμολογία δημοτικότητας μόλις στο 8.

Το διάστημα μεταξύ 8 και 15 Μαρτίου του τρέχοντος έτους, το ενδιαφέρον για το ΝΒΑ μειώθηκε απότομα κατά 74,35%. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, το ΝΒΑ ανέστειλε τις αγωνιστικές δραστηριότητες εξαιτίας της πανδημίας κορωνοϊού.

Τα τελευταία χρόνια, το NBA αυξάνεται σε δημοτικότητα εξαιτίας πολλών παραγόντων. Σύμφωνα με έκθεση την οποία παραθέτει η ιστοσελίδα:

«Σε γενικές γραμμές, το NBA έχει γίνει πιο συναρπαστικό χάρη στη μεγάλη ανταγωνιστικότητα των ομάδων μέσα στο γήπεδο και την ταχύτητα του παιχνιδιού, αλλά και τον εναγκαλισμό των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις ομάδες. Το NBA είναι πλέον δημοφιλές σε χώρες όπως η Κίνα. Το πρωτάθλημα έχει αξιοποιήσει τη δημοτικότητά του για να ανοίξει νέα καταστήματα και να προσφέρει νέες εμπειρίες στους φίλους στο εξωτερικό».

Η έρευνα αναζήτησε επίσης τις χώρες που κατέγραψαν περισσότερες αναζητήσεις για τη λέξη-κλειδί «NBA». Οι Μπαχάμες είχαν μέγιστη βαθμολογία δημοτικότητας στο 100.

Αντιθέτως οι ΗΠΑ και η Αυστραλία ήταν εκ των χωρών με τις λιγότερες αναζητήσεις με βαθμολογία στο 20, ενώ σύμφωνα με την έκθεση ορισμένα ενδιαφέροντα στοιχεία προέκυψαν από την Ασία.