Αν έχεις δώσει 2,5 εκατομμύρια και πλέον ευρώ για να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο σαν την Bugatti Chiron αφενός είναι βέβαιο πως ανήκεις σε μια παγκόσμια οικονομική ελίτ και αφετέρου πως θα περιμένεις και η συντήρησή της να είναι ανάλογα ακριβή.

Το πώς αντιλαμβάνεται όμως κανείς το ακριβό είναι κάτι υποκειμενικό.

Στην περίπτωση της Chiron, όπως άλλωστε συνέβαινε και με τη Veyron, η Bugatti προσφέρει ένα παγκόσμιο πρόγραμμα συντήρησης.

Έτσι, έχει μια ομάδα 10 μηχανικών με την οποία οι κάτοχοι των hypercar της μπορούν να επικοινωνούν ανά πάσα στιγμή και όταν απαιτείται κάποιοι από αυτούς πηγαίνουν εκεί που είναι το αυτοκίνητο για τα απαιτούμενα σέρβις.

Το πρώτο εκ των οποίων γίνεται στους 14 μήνες ή όταν συμπληρωθούν 16.000 χιλιόμετρα και περιλαμβάνει την αλλαγή των λαδιών -αυτό που χρησιμοποιεί η εταιρεία είναι το Castrol Edge Fluid Titanium Technology SAE 10W-60- των φίλτρων και του ψυκτικού του αντίστοιχου ψυγείου.

Μαζί με αυτά αντικαθίστανται και οι συνολικά 16 τάπες αποστράγγισης, ενώ στην… καρτέλα που ανοίγει η πρώτη εγγραφή είναι περίπου 21.000 ευρώ.

Απαραίτητη διευκρίνηση: στις τιμές που αναφέρουμε δεν περιλαμβάνονται φόροι και ούτε έχουν ενσωματωθεί τα έξοδα μετάβασης και διαμονής των μηχανικών!

Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto