Το ενδεχόμενο πώλησης της ιταλικής Bugatti, στην κροατική κατασκευάστρια ηλεκτρικών supercars, Rimac Automobili, εξετάζει η Volkswagen, θέλοντας με αυτό τον τρόπο να δώσει πνοή στην ιταλική εταιρεία πολυτελών σπορ αυτοκινήτων στην νέα ηλεκτρική εποχή, όπως αναφέρει σχετικό δημοσίευμα του Bloomberg.

Για να βοηθήσει στη χρηματοδότηση της πιθανής συμφωνίας, η Porsche θυγατρική της VW θα μπορούσε να αυξήσει το μερίδιό της από 15,5% στην Rimac Automobili στο 49%, όπως δήλωσε άτομο με γνώση επί του θέματος. Το περιοδικό CAR ανέφερε νωρίτερα τις συνομιλίες μεταξύ της VW και της κροατικής εταιρείας.

Το εποπτικό συμβούλιο της VW δεν έχει εγκρίνει τη συμφωνία και οι συνομιλίες είναι ακόμα ρευστές, δήλωσε το ίδιο άτομο.

Η Bugatti, η οποία πούλησε 82 οχήματα πέρυσι, θεωρείται από καιρό ως το φωτεινό παράδειγμα της προηγμένης μηχανικής της VW. Το 1998, αναγεννήθηκε υπό τον πρώην πρόεδρο του ομίλου VW Φέρνινταντ Πιχ αφού είχε πέσει σε ανυποληψία. Λόγω του υψηλού κόστους ανάπτυξης και των χαμηλών όγκων, το 16-κύλινδρο Veyron -το πρώτο μοντέλο της Bugatti υπό έλεγχο της VW- θεωρήθηκε ένα από τα μεγαλύτερα χαμένα στοιχήματα στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Η VW δεν έχει καταφέρει ακόμα να κάνει απόσβεση από την εν λόγω εταιρεία.

Η Bugatti καταβάλει προσπάθειες για μία πιθανή επιβίωση εκτός του γερμανικού ομίλου και επανειλημμένως έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο να καταρρεύσει. Μετά το σκάνδαλο dieselgate το 2015, η VW εξετάζει προσεκτικά το χαρτοφυλάκιό της, με ιδιαίτερη έμφαση στις ακριβές μάρκες πολυτελών αυτοκινήτων, εν μέσω του αυξανόμενου βάρους της επένδυσης για την ηλεκτροκίνηση και την τεχνολογία των αυτο-οδηγούμενων.

Η δυνητική αγοράστρια της Bugatti ιδρύθηκε από τον Ματέ Ρίματς το 2009, με το ηλεκτρικό supercar Concept_One της εταιρείας να κάνει ντεμπούτο δύο χρόνια αργότερα. Εκτός από την Porsche, στην εταιρεία έχουν επενδύσει η Hyundai, η Kia και η κινεζική εταιρεία παραγωγής μπαταριών Camel Group.