search icon

Αυτοκίνητο

Ερώτηση με γκάζια: Ήρθε το τέλος των supercars;

Οι απίστευτες επιδόσεις των σύγχρονων ηλεκτρικών μοντέλων παραγωγής φέρνει σε εξαιρετικά δύσκολη θέση τους κατασκευαστές των hypercars

H ηλεκτροκίνηση έρχεται να αλλάξει πολλά από όσα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Και μία παράπλευρη απώλεια φαίνεται να είναι και τα hypercars, τα οποία φαίνεται ότι αναζητούν τον ρόλο τους στη νέα κατάσταση που διαμορφώνεται.

Και αυτό γιατί οι επιδόσεις των κανονικών ηλεκτρικών οχημάτων, όπως ενός Tesla Model S ή μιας Porsche Taycan είναι τόσο εντυπωσιακές που κοντράρουν άνετα τα σύγχρονα supercars.

Τους προβληματισμούς του για το μέλλον αυτών των ειδικών σπορ αυτοκινήτων εκφράζει ο Christian von Koenigsegg, ο επώνυμος ιδρυτής της Koenigsegg Automotive AB. Σε συνέντευξή του δήλωσε ότι θέλει να κατασκευάσει ένα ηλεκτρικό hypercar, όμως αυτό θα είναι μία πολύ μεγάλη πρόκληση.

Όπως όμως λέει κανείς ακόμα δεν έχει καταφέρει να φτιάξει ένα τέτοιο αυτοκίνητο που να κάνει τη διαφορά από τα γρήγορα ηλεκτρικά της Τesla ή των άλλων εταιριών.

Οι επιδόσεις τους είναι τόσο κοντά που αυτό και μόνο το καθιστά προβληματικό.

Η εταιρία του ήδη έχει κάνει την αρχή στον εξηλεκτρισμό με το Gemera. Και μάλιστα οι μηχανικοί του προσπάθησαν πολύ για να κατασκευάσουν τον πιο συμπαγή αλλά και πιο αποδοτικό ηλεκτροκινητήρα στον κόσμο.

Όμως όπως λέει ο ίδιος δεν κάνει μεγάλη διαφορά αν είσαι 20 κιλά ελαφρύτερος στον ηλεκτροκινητήρα από τις απλές μάρκες. Βοηθά μεν στο να φτιάξεις κάτι διαφορετικό που πρέπει να είναι ένα ηλεκτρικό hypercar, όμως δεν αλλάζει και πολύ τα πράγματα.

Όταν τα αυτοκίνητα τύπου Tesla Model S Plaid κάνουν το 0-100 χλμ./ώρα κάτω από τα 3 δευτερόλεπτα, χρειάζεται να κάνεις κάτι διαφορετικό. Και η λύση δεν είναι να φορτώσεις με άλογα ένα αυτοκίνητο, αλλά να χρειάζεται να πηγαίνει κάθε τρεις και λίγο για φόρτιση.

Ο Von Koenigsegg δηλώνει ότι έχει κάτι στο μυαλό του για ένα ηλεκτρικό hypercar, όμως ακόμα δεν έχει καταλήξει.

Το σίγουρο είναι, σύμφωνα με το newsauto, ότι αυτές οι εταιρίες θα αντιμετωπίσουν έντονα υπαρξιακά θέματα με την ηλεκτροκίνηση, και πολλές από αυτές είτε θα πάψουν να υπάρχουν είτε θα προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα του απουσίας χαρακτήρα και της παρουσίας του μεγάλου βάρους που έχουν τα συστήματα ηλεκτροκίνησης.

Διαβάστε ακόμη:

Πόσο κερδίζουν οι τράπεζες από την αύξηση των επιτοκίων

Αυτό είναι το τιμολόγιο ρεύματος που θα πληρώσουν για τον Aύγουστο οι καταναλωτές

Σε υψηλό διμήνου η μετοχή της ΔΕΗ – Επιστρέφει στα 6 ευρώ

Exit mobile version