Όπως δήλωσαν καλά πληροφορημένες πηγές στο Reuters, η μητρική της Alfa Romeo, Stellantis, επαναξιολογεί τις στρατηγικές της λόγω της χλιαρής ζήτησης για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.
Η νέα Stelvio δεν θα ξεκινήσει τις παραδόσεις πριν από τον Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο του 2026, δήλωσε μία από αυτές τις πηγές. Ο προηγούμενος προγραμματισμός ήταν να αποκαλυφθεί αργότερα φέτος και να αρχίσει να πωλείται μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2026. Ο λόγος είναι ότι η Alfa Romeo αναπτύσσει μια υβριδική έκδοση του μοντέλου, το οποίο αρχικά είχε προγραμματιστεί να πωλείται μόνο ως αμιγώς ηλεκτρικό.
Η νέα Stelvio θα χρησιμοποιεί την αρχιτεκτονική STLA Large multi-powertrain της Stellantis από την πλατφόρμα Giorgio στην οποία βασίζεται το τρέχον μοντέλο. Όπως ανέφεραν οι πηγές, θα χρειαστεί λίγος χρόνος για να αναπτυχθεί η υβριδική του έκδοση.
Οι αξιολογήσεις των επιλογών κινητήρων δεν επηρεάζουν επί του παρόντος τα σχέδια για τη νέα έκδοση της Alfa Romeo Giulia, το λανσάρισμα της οποίας προβλέπεται για το επόμενο έτος.
Η Alfa Romeo έχει ήδη υπαναχωρήσει από το σχέδιό της να πουλά μόνο αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2027. Τον Ιανουάριο, ο επικεφαλής της Alfa Romeo North America, Κρις Φόιελ, δήλωσε ότι η μάρκα εγκατέλειψε το σχέδιο πλήρους εξηλεκτρισμού υπέρ μιας στρατηγικής πολλαπλών κινητήριων μονάδων.
Το επαναπρογραμματισμένο λανσάρισμα της Stelvio είναι πιθανό να επιβραδύνει, τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα, ένα ευρύτερο σχέδιο για την αναζωογόνηση της παραγωγής και των θέσεων εργασίας στην Ιταλία που παρουσίασε η Stellantis στην ιταλική κυβέρνηση στα τέλη του περασμένου έτους.
Νωρίτερα αυτό το μήνα, ο επικεφαλής των ευρωπαϊκών δραστηριοτήτων της αυτοκινητοβιομηχανίας, Ζαν-Φιλίπ Ιμπαρατό, δήλωσε ότι η Stellantis εργάζεται για την επικαιροποίηση του σχεδίου.
Ένας εκπρόσωπος της Stellantis δήλωσε ότι η αναθεώρηση του σχεδίου του ομίλου για την Ιταλία «περιλαμβάνει επέκταση και αναδιαμόρφωση των δραστηριοτήτων στη χώρα, υπό το πρίσμα των τρεχουσών συνθηκών της αγοράς, των αβεβαιοτήτων που περιβάλλουν τους κανονισμούς της ΕΕ και του αντίκτυπου των δασμών».
Η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα αντιμετωπίζει δυσκολίες να αυξηθεί στην Ευρώπη και πολλοί αναμένουν ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση θα επιβραδύνει τη στροφή προς την ηλεκτροκίνηση στη βιομηχανία.
Στις ΗΠΑ, οι οποίες αντιπροσωπεύουν περίπου το 15% του όγκου πωλήσεων της Alfa Romeo, οι δασμοί είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα επηρεάσουν τις πωλήσεις της μάρκας, όλα τα μοντέλα της οποία κατασκευάζονται στην Ευρώπη.
Η Stellantis νωρίτερα φέτος προσέλαβε την συμβουλευτική εταιρεία McKinsey προκειμένου να καταστρώσει σχέδια που θα αντιμετωπίζουν τις επιπτώσεις των δασμών των ΗΠΑ στην Alfa Romeo και την Maserati.
Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Αντόνιο Φιλόσα, θα αρχίσει τις επισκέψεις σε εγκαταστάσεις του ομίλου στην Ευρώπη πριν αναλάβει επίσημα τη νέα του θέση στις 23 Ιουνίου. Η Stelvio έχει προγραμματιστεί να συνεχίσει να παράγεται στο εργοστάσιο του Cassino στην κεντρική Ιταλία.
Διαβάστε ακόμη
Δεξαμενόπλοια: Αποσύρεται ο παλιός στόλος, καθυστερεί ο νέος
Λαγκάρντ: Το timing της πιθανής αποχώρησης από την ΕΚΤ και οι φήμες «μεταγραφής» στο WEF
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.