Η BYD σκοπεύει να αναπτύξει το δίκτυο σε συνεργασία με τοπικές εταιρείες υποδομών, ενώ παράλληλα θα εγκαταστήσει σημεία ταχείας φόρτισης στις δικές της αντιπροσωπείες, δήλωσε η αντιπρόεδρος της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας και επικεφαλής της Ευρώπης, Στέλα Λι, σε συνέντευξη Τύπου στις Βρυξέλλες.
«Αυτό θα αλλάξει το παιχνίδι που θα ενισχύσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην ηλεκτρική οδήγηση», δήλωσε χαρακτηριστικά η Λι. Η πρωτοβουλία περιλαμβάνει ταχυφορτιστές ικανούς να παρέχουν ισχύ φόρτισης έως και 1.000 kW. Αναμένεται να συμπληρώσει το ευρωπαϊκό λανσάρισμα των νέων οχημάτων πλατφόρμας Super e της BYD, όπως το Han L και το Tang L.
Το σύστημα έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει χρόνους επαναφόρτισης μόλις πέντε λεπτών για έως και 400 έως 470 km εμβέλειας, ανάλογα με τη συμβατότητα της μπαταρίας και την παραγωγή του οχήματος.
Στην Κίνα, η BYD πιέζει τους ανταγωνιστές της με ένα σύστημα μπαταρίας flash-charging που παρουσιάστηκε τον Μάρτιο και είναι ικανό να προσφέρει 400 km αυτονομίας σε μόλις πέντε λεπτά, με μέγιστη ισχύ φόρτισης που φτάνει το 1 MW. Το σύστημα είναι διαθέσιμο μόνο για την κινεζική αγορά μέχρι στιγμής.
Η πρωτοβουλία του ευρωπαϊκού δικτύου υπερταχείας φόρτισης συμπίπτει με την ευρύτερη στρατηγική ανάπτυξης της BYD στην περιοχή. Το πρώτο εργοστάσιο επιβατικών αυτοκινήτων της εταιρείας στηn Ευρώπη, που βρίσκεται στην Ουγγαρία, αναμένεται να τελειώσει πριν από το τέλος του 2025.
Η Λι δήλωσε ότι οι ευρωπαϊκές πωλήσεις της BYD αυξάνονται κατά περίπου 10% το μήνα, μια τάση που η εταιρεία στοχεύει να διατηρήσει τόσο μέσω της επέκτασης των προϊόντων όσο και των υποδομών. Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία πούλησε 41.409 οχήματα στην Ευρώπη τους πρώτους τέσσερις μήνες, σύμφωνα με την Dataforce, από 10.453 την ίδια περίοδο το 2024.
Η ανάπτυξη φόρτισης της BYD θα βοηθήσει στην αντιμετώπιση μιας από τις σημαντικότερες ανησυχίες των καταναλωτών σχετικά με τα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα: την ταχύτητα φόρτισης.
Ενώ οι περισσότεροι οδηγοί σπάνια χρειάζονται τόσο γρήγορο ανεφοδιασμό σε μεγάλα ταξίδια, η αντίληψη της ισοτιμίας με τους χρόνους ανεφοδιασμού βενζίνης ή ντίζελ παραμένει ένα ψυχολογικό εμπόδιο στην ευρύτερη υιοθέτηση αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Με τους σταθμούς της με δυνατότητα ενός μεγαβάτ, η BYD στοχεύει να κλείσει αυτό το χάσμα.
Ο πάροχος υποδομών EV Ionity, υποστηριζόμενος από μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, θα αρχίσει να αναπτύσσει σταθμούς φόρτισης EV 600 kW σε όλη την Ευρώπη το 2025, υπερβαίνοντας τις τρέχουσες ανάγκες φόρτισης οχημάτων και σηματοδοτώντας τις δυνατότητες επόμενης γενιάς.
Διαβάστε ακόμη
JP Morgan: Γιατί ποντάρει στα ελληνικά ομόλογα και στο β’ εξάμηνο του 2025
Πιτσιλής: Έξι παρεμβάσεις για προστασία των φορολογουμένων
Οι νέοι χρυσοθήρες: Στην αναζήτηση χρυσού με σύμμαχο την τεχνολογία
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.