Τα Exlantix ES και ET στηρίζονται στη νέα πλατφόρμα E0X, η οποία υποστηρίζει τόσο αμιγώς ηλεκτρικά όσο και οχήματα μεγάλης αυτονομίας. Διαθέτουν 800άβολτη υποδομή φόρτισης και μπαταρίες 100 kWh, στοχεύοντας άμεσα απέναντι σε ανταγωνιστές όπως τα BMW i5 και iX, Audi Q6 E-tron, Volvo EX90 και Mercedes EQE.
Φιλοδοξίες για κυριαρχία στην premium κατηγορία
Η Chery, που ήδη κατέχει την πρωτιά στις κινεζικές εξαγωγές οχημάτων, στοχεύει να καταστήσει την Exlantix κορυφαίο κινεζικό premium brand στις αγορές όπου θα δραστηριοποιηθεί. Αυτό τόνισε η αναπληρώτρια διευθύνουσα σύμβουλος της Exlantix, Lillian Xiong, σημειώνοντας ότι «αυτός είναι ο βραχυπρόθεσμος στόχος, ενώ μακροπρόθεσμα θα επιδιώξουμε ακόμη πιο φιλόδοξα αποτελέσματα».
Η στρατηγική της Exlantix βασίζεται σε ώριμες αγορές ηλεκτρικών οχημάτων, ωστόσο οι δυσκολίες είναι σημαντικές. Οι αυξημένοι ευρωπαϊκοί δασμοί στα κινεζικά EVs και η ισχυρή παρουσία των γερμανικών premium κατασκευαστών καθιστούν δύσκολη τη διείσδυση. Τα πρώτα δείγματα από μάρκες όπως οι Nio και Genesis επιβεβαιώνουν ότι η πρόκληση είναι μεγάλη.
Η δύναμη των εξαγωγών και το μεγάλο στοίχημα
Παρά τις δυσκολίες, η Chery επενδύει στη συνεχή ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης και στις δυναμικές της εξαγωγές. Μόνο στο πρώτο τρίμηνο του 2025, απέστειλε 255.465 οχήματα σε αγορές εκτός Κίνας. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, η επιτυχία της Exlantix στην Ευρώπη θα αποτελέσει κρίσιμο τεστ για τη δυναμική και τη βιωσιμότητα των κινεζικών premium μαρκών.
Διαβάστε ακόμη
Αμερικανική νάρκη για την ελληνική φέτα- Ζητάνε από την Ευρώπη κατάργηση της ένδειξης ΠΟΠ
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.