H ΝΙΟ δεν είναι άγνωστη στον χώρο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Η εμπλοκή της ξεκίνησε αρχικά το 2014, με τη συμμετοχή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula E. Το 2017 απέσπασε το ρεκόρ γύρου στην κατηγορία των ηλεκτρικών hypercars στην πίστα του Nürburgring, ενώ το τελευταίο διάστημα ετοιμάζεται πυρετωδώς για να αποτελέσει τον βασικό αντίπαλο της Tesla.

Σήμερα η κινεζική φίρμα αντιμετωπίζει νέες προκλήσεις, καθώς ήρθε η στιγμή να εισέλθει στην Ευρώπη, όπου οι εν δυνάμει αγοραστές επιλέγουν ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα με κριτήρια την ευρεία γκάμα των μπαταριών του εκάστοτε μοντέλου, τον ιδιαίτερο σχεδιασμό του, καθώς και την ευκολία χρήσης του.

Η ΝΙΟ δείχνει έτοιμη να εκπληρώσει τα παραπάνω, όπως μας τονίζει και ο αντιπρόεδρος Σχεδιασμού Kris Tomasson: «Οι Ευρωπαίοι είναι επιλεκτικοί, αλλά αυτό που μάθαμε είναι ότι και οι Κινέζοι πελάτες μας είναι επίσης επιλεκτικοί. Από την αρχή θέλαμε να δώσουμε παγκόσμια απήχηση στη μάρκα μας και τα προϊόντα της».

Η NIO έχει λάβει την απαραίτητη έγκριση Τύπου για την πώληση αυτοκινήτων σε όλη την Ευρωπαϊκή Ενωση, αλλά αυτό δεν την κάνει να βιάζεται. Αφού αποφάσισε να ξεκινήσει την είσοδό της από την αγορά της Νορβηγίας, η οποία αποτελεί σημείο αναφοράς ως προς τις πωλήσεις EV μοντέλων, οι επόμενες κινήσεις της θα είναι πολύ προσεκτικές και στοχευμένες σε συγκεκριμένες χώρες.

«Η Γερμανία είναι ο βασικός μας στόχος», αναφέρει ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος William Li. Και συνεχίζει λέγοντας: «Ελπίζουμε μέχρι το τέλος του 2022 να είμαστε σε θέση να λανσάρουμε το ηλεκτρικό σεντάν ET7». Παράλληλα, το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που έχει ήδη λάβει την έγκριση τύπου της Ευρωπαϊκής Ενωσης, το SUV ES8 κυκλοφορεί στους δρόμους του Οσλο, είτε σε εξαθέσια είτε σε επταθέσια έκδοση, με αυτονομία περίπου 500 km (WLTP) και απόδοση 400 kW (544 PS).

Επιστρέφοντας στο ET7, τo δυνατό του σημείο θα είναι η μπαταρία ξηρού τύπου με χωρητικότητα 150 kWh, που θα προσφέρει αυτονομία έως και 1.000 km, ξεπερνώντας μοντέλα όπως η Mercedes-Benz EQS και το Tesla Model S. Επίσης θα διαθέτει αερανάρτηση, καθώς και έναν εξαιρετικά χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd: 0,208), απόρροια του ενεργού εμπρός κλείστρου και των ειδικά σχεδιασμένων τροχών.

Πάνω σε αυτό ο Tomasson αναφέρει: «Καταφέραμε να δημιουργήσουμε ένα σούπερ cool αυτοκίνητο που δεν φαίνεται βαρετό στην όψη και την ίδια στιγμή είναι ένα από τα πιο αεροδυναμικά στον κόσμο».

Το ET7 εξοπλίζεται επίσης με σύστημα αυτόνομης οδήγησης (NIO Pilot) επιπέδου 4, το οποίο βασίζεται στο λειτουργικό σύστημα Aquila Nio Super Sense και συνδυάζει αισθητήρα LiDAR 1 που βρίσκεται ενσωματωμένος στο παρμπρίζ. Από το μενού δεν λείπει επίσης το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης αυτοκινήτου (NOMI), καθώς και οι επενδύσεις με ανακυκλωμένα υλικά.

Η NIO σκοπεύει να καθιερώσει νέες υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένης της τεχνολογίας NIO Power, η οποία επιτρέπει την αυτόματη αντικατάσταση της μπαταρίας μέσα σε εξαιρετικά σύντομο χρονικό διάστημα. Οι πρώτοι σταθμοί λειτουργούν ήδη στην Κίνα, ενώ μέσα στο 2022 θα δημιουργηθούν οι αντίστοιχοι σταθμοί και στη Νορβηγία.

Διαβάστε ακόμη: 

Τράπεζα Πειραιώς: €2,2 δισ. οι χορηγήσεις στον τουρισμό – €3,5 δισ. σε υποδομές

Πώς θα δοθεί €1 δισ. σε 2 εκατομμύρια νοικοκυριά τα Χριστούγεννα

Συναγερμός για τον κορωνοϊό με 608 διασωληνωμένους και 105 νέους θανάτους