search icon

Αυτοκίνητο

Πώς η Tesla προσπαθεί να βγάλει χρήματα από όπου μπορεί

Μπορεί τα αυτοκίνητά της να κοστίζουν μία περιουσία, όμως η Tesla και ο Musk αποφάσισαν να χρεώνουν επιπλέον ό,τι μπορούν

Η πολιτική που ακολουθεί η Tesla στην πώληση των αυτοκινήτων της και η τακτική της να χρεώνει οτιδήποτε ως εξτρά, φαίνεται ότι έφτασε σε ένα όριο που ακόμα και οι φανατικοί φίλοι της εξεγέρθηκαν μέσω των social media.

Συγκεκριμένα, η εταιρία του Μασκ αποφάσισε ξαφνικά, και χωρίς καμία προειδοποίηση, να μη συμπεριλαμβάνει στα αυτοκίνητα που πωλούνται από εδώ και στο εξής και τον απλό φορτιστή για όσους χρησιμοποιούν την οικιακή τους πρίζα.

Όσοι θα ήθελαν να τον έχουν στον εξοπλισμό τους θα πρέπει να πλήρωναν 400 δολάρια.

Το ποσό δεν είναι τεράστιο, ούτε ο συγκεκριμένος φορτιστής κάνει και πολλά πράγματα σε ένα Τesla, όμως είναι ενδεικτικό μιας ολόκληρης φιλοσοφίας και γι’ αυτό ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων.

Μετά από αυτό το κύμα, ο Μασκ δεν πήρε πίσω την απόφασή του για έξτρα χρέωση, αλλά αποφάσισε να τη μειώσει στο μισό, στα 200 δολάρια.

Μία κίνηση που και πάλι δεν ικανοποίησε τους πελάτες της εταιρίας, μιας και πέρα από όλα τα άλλα δεν έχει και κάποιο προφανές οικονομικό όφελος για την Tesla σε ετήσια βάση.

Διαβάστε τη συνέχεια στο newsauto

Exit mobile version