Πτώση 10% κατέγραψαν οι πωλήσεις της Stellantis στις ΗΠΑ το δεύτερο τρίμηνο του 2025 παρά την ανθεκτική ζήτηση για SUV Jeep και φορτηγά Ram, υποδηλώνοντας ότι η ταλαιπωρημένη αυτοκινητοβιομηχανία έχει ακόμη πολύ δρόμο να διανύσει στην προσπάθειά της για ανάκαμψη.
Οι πωλήσεις της Ram αυξήθηκαν κατά 5% κατά την περίοδο αυτή, ωθούμενες από την αυξανόμενη ζήτηση για τα ελαφρά φορτηγά της. Οι παραδόσεις της Jeep αυξήθηκαν κατά 1%, ενισχυμένες από μοντέλα όπως το SUV Wrangler και το φορτηγό Gladiator.
Ωστόσο, αυτά τα κέρδη αντισταθμίστηκαν από τις απότομες πτώσεις των Chrysler, Dodge και Alfa Romeo, κυρίως λόγω της έλλειψης νέων μοντέλων. Τα αποτελέσματα έρχονται σε αντίθεση με τα κέρδη των ανταγωνιστών General Motors Co., Ford Motor Co., Toyota Motor Corp. και Hyundai Motor Co., οι οποίοι επωφελήθηκαν από την άνοδο της ζήτησης την άνοιξη, που τροφοδοτήθηκε από τους αγοραστές που έσπευσαν να αγοράσουν αυτοκίνητα για να προλάβουν τους δασμούς του Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ.
Η Stellantis αγωνίζεται να ανακτήσει μερίδιο αγοράς μετά από τέσσερα συνεχόμενα έτη πτώσης των ετήσιων πωλήσεων στις ΗΠΑ υπό τον πρώην διευθύνοντα σύμβουλο Κάρλος Ταβάρες, ο οποίος διατήρησε τις τιμές σε υψηλά επίπεδα καθώς τα επιτόκια αυξήθηκαν και άφησε σημαντικά κενά στη γκάμα των μοντέλων. Τον Μάιο, η εταιρεία διόρισε νέο διευθύνοντα σύμβουλο τον πρώην επικεφαλής της Jeep, Αντόνιο Φιλόσα, ο οποίος αναμένεται να αναδιαμορφώσει τη στρατηγική προϊόντων, καθώς εργάζεται για την εισαγωγή πιο προσιτών οχημάτων και την υπέρβαση των εμποδίων που δημιουργήθηκαν από τις εμπορικές κινήσεις του Τραμπ.
Η Stellantis προσφέρει μια προωθητική ενέργεια με τιμές για τους υπαλλήλους σε όλες τις μάρκες της μέχρι τον Ιούλιο, σε μια προσπάθεια να εκμεταλλευτεί τη ζήτηση των καταναλωτών πριν οι δασμοί οδηγήσουν σε αύξηση των τιμών. Η εταιρεία στοχεύει να καλύψει ένα σημαντικό κενό στο χαρτοφυλάκιό της με ένα εντελώς νέο Jeep Cherokee, το οποίο θα κυκλοφορήσει στην αγορά των ΗΠΑ στα τέλη του 2025, μετά από δύο χρόνια απουσίας.
Η μετοχή της Stellantis αυξήθηκε κατά 1,8% στο Μιλάνο στις 9:34 π.μ. τοπική ώρα, εν μέσω ευρύτερων κερδών στις ευρωπαϊκές μετοχές του κλάδου αυτοκινήτων. Η μετοχή της αυτοκινητοβιομηχανίας εξακολουθεί να είναι μειωμένη κατά περίπου 30% φέτος.
Η Ram παρουσίασε τη σημαντικότερη ανάκαμψη μετά την αλλαγή πολιτικής που επέβαλε ο επικεφαλής της μάρκας Tim Kuniskis την άνοιξη, με στόχο την ανάκτηση μεριδίου στην εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά των pickup. Ανακάλεσε την κυκλοφορία δύο ηλεκτρικών φορτηγών για να αυξήσει τις πωλήσεις των πιο προσιτών μοντέλων με βενζινοκινητήρα και ανακοίνωσε την επιστροφή του δημοφιλούς κινητήρα Hemi V8, ο οποίος είχε καταργηθεί υπό την ηγεσία του Ταβάρες.
Η Ram εισήγαγε επίσης για πρώτη φορά τον Ιούνιο μια εγγύηση 10 ετών και 100.000 μιλίων για το σύστημα μετάδοσης κίνησης, σε μια προσπάθεια να μειώσει τα έξοδα συντήρησης, καθώς οι αγοραστές χρηματοδοτούν τα αυτοκίνητα για μεγαλύτερες περιόδους για να αντισταθμίσουν τις υψηλότερες τιμές και τα υψηλά κόστη δανεισμού.
Διαβάστε ακόμη
Από 21 Ιουλίου σε ισχύ το νέο τέλος επιβατών κρουαζιέρας
Αύξηση στο επίδομα άδειας 2025: Τι δικαιούστε και πώς το υπολογίζετε online
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.