H προβληματική ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Nissan, η οποία χάνει χρήματα, βασίζεται στην τελευταία της τεχνολογία «e-Power» για αντιστροφή του κλίματος.
Ένα είδος υβριδικού αυτοκινήτου, το e-Power είναι εξοπλισμένο τόσο με ηλεκτροκινητήρα όσο και με βενζινοκινητήρα, όπως το Toyota Motor Corp. Prius. Διαφέρει από το Prius στο ότι δεν εναλλάσσεται μεταξύ του κινητήρα και του κινητήρα κατά τη διάρκεια της οδήγησης.
Αυτό σημαίνει ότι το αυτοκίνητο λειτουργεί πάντα με τη μπαταρία EV, εξασφαλίζοντας μια ήσυχη, ομαλή οδήγηση.
«Η Nissan έχει μια περήφανη ιστορία πρωτοποριακής καινοτόμου τεχνολογίας που μας έκανε να ξεχωρίσουμε», δήλωσε ο επικεφαλής τεχνολογίας Eiichi Akashi στους δημοσιογράφους στο περιθώριο μιας δοκιμαστικής οδήγησης στην πίστα Grandrive έξω από το Τόκιο.
Το πλεονέκτημα των οχημάτων e-Power είναι ότι δεν χρειάζονται ποτέ φόρτιση όπως τα EVs. Ο ιδιοκτήτης απλά ανεφοδιάζεται σε ένα βενζινάδικο και το αυτοκίνητο δεν ξεμένει ποτέ από φόρτιση.
Η Nissan Motor Corp., η οποία κατέγραψε ζημίες ύψους 4,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το οικονομικό έτος μέχρι τον Μάρτιο, χρειάζεται επειγόντως ένα hot-seller, ειδικά στην προσοδοφόρα αγορά της Βόρειας Αμερικής. Αλλά η αμερικανική αγορά αποδεικνύεται μεγάλος πονοκέφαλος για όλες τις ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες λόγω της πολιτικής δασμών του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ.
Για να επιτύχει ανάκαμψη, η Nissan εργάζεται για τη μείωση του κόστους, την ενίσχυση των επιχειρηματικών συνεργασιών και τον επαναπροσδιορισμό της γκάμας της. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και το e-Power, σύμφωνα με τον Akashi.
Η Nissan με έδρα τη Γιοκοχάμα ανακοίνωσε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι μειώνει περίπου το 15% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της, δηλαδή περίπου 20.000 εργαζόμενους, και μειώνει τον αριθμό των εργοστασίων αυτοκινήτων της σε 10 από 17, στο πλαίσιο ενός φιλόδοξου σχεδίου ανάκαμψης υπό την ηγεσία του νέου διευθύνοντος συμβούλου της Ιβάν Εσπινόζα.
Οι αξιωματούχοι της Nissan δεν έδωσαν τιμή για τα επερχόμενα μοντέλα e-Power. Η μόνη άλλη αυτοκινητοβιομηχανία που προσφέρει παρόμοια τεχνολογία είναι η «kei», ή μικροσκοπική αυτοκινητοβιομηχανία Suzuki Motor Corp.
Το E-Power προσφέρεται ήδη στα μοντέλα Nissan Qashqai και X-Trail στην Ευρώπη και στο Note στην Ιαπωνία. Η αναβαθμισμένη έκδοση θα προσφέρεται στο νέο Rogue στις ΗΠΑ.
Η Nissan, πρωτοπόρος στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με το Leaf, το οποίο ξεκίνησε να πωλείται το 2010, ετοιμάζει επίσης ενισχυμένα μοντέλα ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Εργάζεται επίσης πάνω σε μια μπαταρία στερεάς κατάστασης, η οποία αναμένεται να αντικαταστήσει τις μπαταρίες ιόντων λιθίου που χρησιμοποιούνται σήμερα ευρέως στα υβριδικά, τα EV και τα μοντέλα e-Power.
Οι αναλυτές λένε ότι η Nissan κινδυνεύει να ξεμείνει από μετρητά και χρειάζεται έναν εταίρο. Οι εικασίες είναι έντονες ότι το κτίριο των κεντρικών της γραφείων στη Γιοκοχάμα θα πουληθεί ή ότι ένα από τα εργοστάσιά της στην Ιαπωνία θα μετατραπεί σε καζίνο.
Η Nissan ξεκίνησε πέρυσι συνομιλίες με την ιαπωνική ανταγωνίστρια Honda Motor Co. για μια επιχειρηματική ενοποίηση, αλλά ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι εγκαταλείπει τις συνομιλίες.
Διαβάστε ακόμη
Προϋπολογισμός: Πρωτογενές πλεόνασμα 5,14 δισ. ευρώ στο τετράμηνο – Στα 22 δισ. τα έσοδα από φόρους
Στον Όμιλο ISP τα Εκπαιδευτήρια «Αυγουλέα – Λιναρδάτου»
Αντιμέτωπα με τέλη ύψους άνω του $1 δισ. τα ελληνόκτητα πλοία λόγω των αμερικανικών λιμενικών τελών
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.