Μπορεί το εθνικό σχέδιο για την ενέργεια και το κλίμα να προβλέπει εκτίναξη των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων το 2030 (1 στα 3 από τις νέες ταξινομήσεις), ωστόσο επί του παρόντος το θεσμικό πλαίσιο για τη χρήση τους από δημόσιες υπηρεσίες βάζει φρένο στην ηλεκτροκίνηση.

Γι’ αυτό και το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας έχει ζητήσει με παρέμβασή του στο υπουργείο Εσωτερικών να τροποποιηθεί ο νόμος ώστε οι δημόσιοι φορείς να δώσουν το καλό παράδειγμα. Σύμφωνα με τα όσα αποκάλυψε τις προηγούμενες ημέρες η γενική γραμματέας Ενέργειας Αλεξάνδρα Σδούκου, την αρχή θα κάνει από τη νέα χρονιά η Βουλή. Στόχος είναι στις νέες συμβάσεις leasing που θα υπογράψει να αντικαταστήσει οχήματα του υφιστάμενου στόλου με ηλεκτρικά. Μάλιστα στον τομέα αυτό αναβαθμίστηκε πρόσφατα και το ΥΠΕΝ στη Μεσογείων, που μερίμνησε για να επισκευαστεί ένας από τους ελάχιστους ταχυφορτιστές που βρίσκονται στο Λεκανοπέδιο.

Με άλλα  λόγια φορτιστής υπάρχει, τα ηλεκτρικά οχήματα ψάχνουμε.