Ως ένα σημαντικό βήμα για τη μεγαλύτερη διείσδυση της Λουξ στη γερμανική αγορά κρίνεται η συμφωνία της οικογένειας Μαρλαφέκα με τη γερμανική αλυσίδα Aldi Sud για την πώληση των προϊόντων Λουξ κατά τη διάρκεια των δύο θεματικών εβδομάδων που αφιερώνει στην Ελλάδα. «Αυτό που μας ενδιαφέρει σαφώς είναι η προώθηση του brand και η γνωριμία μας με Γερμανούς καταναλωτές. Και αυτό σε ένα επίπεδο το είδαμε κατά τη διάρκεια του φετινού αφιερώματος», λέει στο «b.s.» ο αντιπρόεδρος της Λουξ Πλάτων Μαρλαφέκας.