Aποφασισμένη να τελειώσει με το διαγωνισμό για την γραμμή 4 του μετρό εμφανίζεται η κυβέρνηση, η οποία βιάζεται να προχωρήσει στην επόμενη φάση της διαδικασίας που είναι το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών. Θετικό μήνυμα αποτελεί η πρόσφατη απόσυρση των προσφυγών και από τις δύο κοινοπραξίες (Άκτωρ, Ansaldo, Hitachi  και ΑΒΑΞ – Ghella – Alstom Transport), κίνηση που αποτελεί ένα καλό οιωνό για την πορεία του έργου. Στην αγορά των κατασκευών πάντως τα στοιχήματα δίνουν και παίρνουν για το ποιος θα το κατασκευάσει. Και τα προγνωστικά δεν είναι μόνο για τον ανάδοχο αλλά και για τις συμμαχίες που ήδη οργανώνονται  γύρο από αυτόν για να εμπλουτίσουν την ισχυρή ομάδα. Κάποιοι υποστηρίζουν ότι ίσως και να εκπλαγούμε.