-Χαίρεται! Αργεί, βλέπω, η καμπάνια για τη στήριξη του εμβολιασμού στα media (εφημερίδες και site εννοώ, επειδή στην τηλεόραση ξεκίνησε χθες βράδυ), άγνωστο γιατί, αν και ένα πουλάκι (εγώ μιλάω με πολλά τέτοια καλά πληροφορημένα) μου είπε ότι πρόκειται σήμερα να γίνει μια κρίσιμη συζήτηση. Σημειώστε ότι από εκεί που γίνεται φασαρία (πάλι) είναι από τα κανάλια που θεωρούν ότι πρέπει να πάρουν περισσότερα χρήματα από τα προγραμματισμένα. Ποιος είναι ο «γαργαντούας» της παρέας; -Τώρα θα μου πείτε ότι είμαι εμμονικός με τον «Ελλάκτωρα» (γενικώς είμαι!) αλλά κι αυτοί δεν με αφήνουν να αγιάσω, οι αθεόφοβοι. Σας έγραψα χτες ότι ο κ. Σάκης ξόδεψε για την προσωπική του προβολή τις τελευταίες 45 ημέρες της παντοκρατορίας του (που λέει ο λόγος) 600.000 στα media. Μου λένε ότι ασχέτως του ποσού για τα media βρέθηκαν και δυο «τιμολογιάκια» 350.000 ευρώπουλα συνολικά σε ένα άγνωστο όνομα για παροχή υπηρεσιών, ένα κόπηκε τον Δεκέμβριο και ένα φέτος τον Ιανουάριο. Μυρίζομαι μπερδέματα… -Μετωπική σύγκρουση ξέσπασε στην ακτοπλοΐα. Στη μια γωνία του ρινγκ στέκει ο Εμανουέλ Γκριμάλντι των Μινωικών Γραμμών και στην απέναντι γωνία, οι Επιχειρήσεις Αττικής και η ΑΝΕΚ. Οι δυο τελευταίες έχουν εδώ και χρόνια συμπράξει στις γραμμές Αδριατικής και Κρήτης. Ο Γκριμάλντι απάντησε στον ανταγωνισμό «σπάζοντας» τη γραμμή της Ανκόνα σε δυο ξεχωριστά δρομολόγια από Ηγουμενίτσα και από Πάτρα, αντί ένα Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Ανκόνα. -Η κοινοπραξία απάντησε κατηγορώντας τον Γκριμάλντι για αθέμιτο ανταγωνισμό και αυτός αντέδρασε στην επίθεση με μια υπερήφανη ανακοίνωση που ξεκινούσε με τη φράση «Εμείς οι Ναπολιτάνοι…». Με την ανακοίνωση ανταπέδωσε στην κοινοπραξία τις κατηγορίες τονίζοντας ότι ενώ η γραμμή της Κρήτης σηκώνει 6 καράβια, Επιχειρήσεις Αττικής και ΑΝΕΚ έβαλαν 4, ενώ ο ίδιος έχει δρομολογήσει 3 πλοία. Η σύγκρουση συνεχίζεται και ο Γκριμάλντι ετοιμάζεται να πιέσει τον ανταγωνισμό καθώς έχει παραλάβει 3 από τα συνολικά 12 πλοία RO/PAX που χτίζει, τα οποία έχουν την ίδια μεταφορική ικανότητα με τα υφιστάμενα στις γραμμές, αλλά με 50% μικρότερη κατανάλωση καυσίμων. Έχουν τα προβλήματα τους και οι πλοιοκτήτες. -Βοούσε όλη η αγορά εδώ και ημέρες, την Παρασκευή υποβλήθηκε και χθες έγινε και τυπικά δεκτή η παραίτηση του Μ. Τσούρντα από το ΤΧΣ. Η επιλογή του αντικατάσταση του δεν είναι ούτε εύκολη, ούτε απλή υπόθεση. Παίζει διαδικασία που θα τρέξει head hunter και στο τραπέζι είναι τα ονόματα του γνωστού από τη θητεία του σε Χίος bank, Πειραιώς και ΟΤΕ Ioρδάνη (Ντάνυ για τους φίλους) Αϊβάζη, του νυν αναπληρωτή CEO του ΤΧΣ Ηλία Ξηρουχάκη, του μέλους του Συμβουλίου Marco Mazzucchelli, αλλά και ο επαναπατρισμός ελλήνων που διαπρέπουν την αλλοδαπή. -Αυτά τα ακίνητα ποιος θα τα πρωτοπάρει; Ο λόγος για τα ακίνητα της Ektasis Development που βγήκαν στο σφυρί. Τώρα ακούω πως για 4 εξ αυτών στους πλειοδοτικούς διαγωνισμούς που διενεργεί η PWC έχει καταθέσει δεσμευτική προσφορά και η ΑΒ Βασιλόπουλος... Πρόκειται για ακίνητα που χρησιμοποιεί η γνωστή αλυσίδα μέσω μακροχρόνιων συμβάσεων σε Άγιο Δημήτριο, Βριλήσσια, Ηράκλειο Κρήτης και Κηφισιά. -Το come back λένε στην αγορά ότι επιχειρεί ο Γιάννης Καματάκης της MLS καθώς ακούγεται πως κυνηγά διαγωνισμούς που «τρέχουν» για να καλυφθούν οι ανάγκες της τηλεκπαίδευσης στα σχολεία. Για αυτό το λόγο μάλιστα έχει δώσει στην Κίνα παραγγελίες για tablets και laptops οι οποίες όμως θα καθυστερήσουν γιατί οι Κινέζοι μπήκαν στη χρονιά του Βουβάλου και γιορτάζουν την Πρωτοχρονιά τους. Πώς θα πληρωθούν οι Κινέζοι από την MLS που είναι «πανί με πανί» ; Με την… ευγενική χορηγία των ομολογιούχων που έμειναν αμανάτι με τα κουπόνια στο χέρι. -Το Golden Hall είναι κλειστό λόγω των μέτρων και αυτό έδωσε την ευκαιρία για μετακομίσεις. Συγκεκριμένα, άδειασε τις προηγούμενες ημέρες το κατάστημα της Notos Home στο ισόγειό του και στα περίπου 3.200 τμ στήνεται τώρα το νέο κατάστημα της Public που ούτως ή άλλως λειτουργούσε ως shop in shop υπενοικιάζοντας χώρο από τη NOTOS.