Μεικτά πρόσημα κυριάρχησαν στις ασιατικές αγορές, καθώς οι επενδυτές συνεχίζουν να παρακολουθούν τις εξελίξεις στο μέτωπο του κορωνοϊού.

Οι μετοχές στη Νότια Κορέα ηγούνται των κερδών μεταξύ των μεγαλύτερων ασιατικών χρηματιστηρίων με τον δείκτη Kospi να ενισχύεται κατά 1,76%, καθώς η μετοχή της Samsung Electronics ενισχύθηκε πάνω από 4%.

Θετικά πρόσημα και στην ηπειρωτική Κίνα, με τον Shanghai composite να ενισχύεται κατά 0,16% ενώ ο Shenzhen component νωρίτερα είχε κέρδη 1,023%.

Στο Χονγκ Κονγκ, ο  Hang Seng με άνοδο 0,31%.

Στην Ιαπωνία, ο Nikkei με πτώση 0,26% ενώ ο ευρύτερος Topix έχασε 0,37%. Η μετοχή της  Fujifilm έκανε άλμα 3% μετά την ανακοίνωση Τραμπ ότι επιβραβεύει την εταιρεία με συμβόλαιο 265 εκατ. δολ. για την ανάπτυξη εμβολίου για τον κορωνοϊό.

Στην Αυστραλία ο  S&P/ASX 200 σημείωσε απώλειες 0,39%.

Συνολικά ο MSCI για τις μετοχές της Ασίας εκτός Ιαπωνίας σημείωσε άνοδο 0,79%.

Οι εξελίξεις αναφορικά με τον κορωνοϊό συνεχίζουν να επηρεάζουν τους επενδυτές. Ο αρχηγός της πλειοψηφίας της αμερικανικής γερουσίας, Μιτς ΜακΚόνελ, αποκάλυψε χθες το σχέδιο των Ρεπουμπλικάνων για τον κορωνοϊό που περιλαμβάνει μέτρα ανακούφισης για τους άνεργους Αμερικανούς. Οι ΗΠΑ έχουν τον μεγαλύτερο αριθμό επιβεβαιωμένων κρουσμάτων και θανάτων παγκοσμίως.

Επίσης, πολλές εταιρείες ανακοίνωσαν την έναρξη της τελευταίας φάσης των δοκιμών εμβολίων σε ανθρώπους.

Η αμερικανική Pfizer και η γερμανική εταιρεία βιοτεχνολογίας BioNTech ανακοίνωσαν ότι τη Δευτέρα άρχισαν τις δοκιμές του τελικού σταδίου σε ανθρώπους. Αυτή η ανακοίνωση έγινε την ίδια μέρα που η εταιρεία Moderna, ανακοίνωσε ότι ξεκινά το τελικό στάδιο δοκιμής του δικού της εμβολίου.

Στο μεταξύ, μεγάλες απώλειες καταγράφουν οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Η μετοχή της Mitsubishi Motors έκανε βουτιά 12% μετά την ανακοίνωση ότι αναμένει λειτουργικές ζημιές 1,329 δισ. δολ. για το σύνολο της χρήσης που τελειώνει στις 31 Μαρτίου 2021.

Η Nissan Motor με πτώση άνω του 3% μετα την προειδοποίηση ότι ο τομέας αυτοκίνησης κινδυνεύει να μείνει χωρίς ρευστό τον επόμενο 1,5 χρόνο.

Η μετοχή της Toyota σημείωσε πτώση 1,5% και της  Honda πάνω από 1%.