Η Ford Motor σχεδιάζει να απολύσει εκατοντάδες μισθωτούς, κυρίως μηχανικούς, στις ΗΠΑ αυτή την εβδομάδα για να ενισχύσει τα κέρδη και να μειώσει το κόστος εν μέσω μιας «στροφής» ύψους 50 δισεκατομμυρίων δολαρίων προς τα ηλεκτρικά οχήματα, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν το θέμα.

Όπως μεταδίδει το Bloomberg, η αυτοκινητοβιομηχανία μειώνει τους μηχανικούς και στους τρεις τομείς των δραστηριοτήτων της, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα παραδοσιακά μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και τα εμπορικά οχήματα, δήλωσε ο Τ.Ρ.Ράιντ, εκπρόσωπος της εταιρείας. Οι εργαζόμενοι θα ενημερωθούν σήμερα Τρίτη και αύριο Τετάρτη.

«Δεν είμαστε ανταγωνιστικοί ως προς το κόστος», δήλωσε ο Ράιντ σε συνέντευξή του. «Έχουμε συγκεκριμένες προτεραιότητες και φιλοδοξίες που έχουν επιπτώσεις στις δεξιότητες, τις αναθέσεις και τις ανάγκες σε προσωπικό. Αυτές οι αλλαγές συνάδουν με αυτό. Θα μας καταστήσουν οικονομικά αποδοτικούς».

Η Ford δεν είπε πόσους εργαζομένους μειώνει, αλλά άτομα που γνωρίζουν τη στρατηγική της εταιρείας, τα οποία ζήτησαν να μην κατονομαστούν, είπαν ότι πρόκειται για εκατοντάδες.

Ο διευθύνων σύμβουλος Τζιμ Φάρλεϊ δήλωσε νωρίτερα φέτος ότι η Ford χρειάζεται 25% περισσότερους μηχανικούς για την παραγωγή των μοντέλων της σε σχέση με τους ανταγωνιστές της και αυτό κοστίζει στην εταιρεία δισεκατομμύρια σε κέρδη.

Η εταιρεία δήλωσε ότι θα χάσει 3 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023 από την εκκολαπτόμενη επιχείρηση EV, αλλά ο Φάρλεϊ δεσμεύτηκε ότι τα μοντέλα που λειτουργούν με μπαταρίες θα αποφέρουν κέρδος 8%, προ τόκων και φόρων, μέχρι το τέλος του 2026. Έχει σχέδιο να κατασκευάζει 2 εκατομμύρια EVs τον χρόνο μέχρι τότε, από περίπου 130.000 πέρυσι.

Την περασμένη εβδομάδα, η Ford και ο νοτιοκορεατικός συνεργάτης της στον τομέα των μπαταριών SK On έλαβαν δάνειο ύψους 9,2 δισ. δολαρίων από το Υπουργείο Ενέργειας των ΗΠΑ για την κατασκευή τριών εργοστασίων μπαταριών στο Κεντάκι και το Τενεσί. Το συνδικάτο United Auto Workers, το οποίο εκπροσωπεί τους ωρομίσθιους εργαζόμενους της Ford, κατήγγειλε το δάνειο ως «μαζική» κρατική ελεημοσύνη.

Διαβάστε ακόμη

Τράπεζα Πειραιώς προς Ηλιόπουλο για την πρόταση αγοράς της ΑΝΕΚ: «Δεν αποτελεί βιώσιμη εναλλακτική λύση»

«Πράσινο φως» για 170 ξενοδοχειακά projects το α’ 3μηνο του 2023 – Αθήνα και Θεσσαλονίκη στο επίκεντρο (pics)

Ταξίδι με ελικόπτερο στα ελληνικά νησιά – Οι τιμές και οι πελάτες

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ