Η LVMH, η οποία έχει στο χαρτοφυλάκιό της τα brands Louis Vuitton, Dior, Bulgari, Hennessy, ανακοίνωσε πως επέστρεψε η αύξηση στις πωλήσεις κονιάκ και στο τμήμα δερμάτινων ειδών και ειδών ένδυσης, που εμφάνισαν αύξηση 12% στις πωλήσεις από την αντίστοιχη περίοδο του 2019.

Η μεγαλύτερη εταιρεία πολυτελών ειδών στον κόσμο ανέφερε ισχυρές πωλήσεις σε προϊόντα όπως οι τσάντες Bobby των 3.000 $ και άνω του Christian Dior. Οι αναλυτές ανέμεναν μείωση 0,9%. Η απόδοση της LVMH δείχνει πώς οι κορυφαίες μάρκες της τη βοηθούν να αντέξει τις καταστροφικές οικονομικές συνέπειες της πανδημίας που έστειλαν τη βιομηχανία πολυτελείας σε μια βαθιά ύφεση.

Η Κίνα ηγείται της ανάκαμψης με τους πλούσιους Κινέζους καταναλωτές να αναζητούν… παρηγοριά στα καταστήματα ειδών πολυτελείας δεδομένης της συνεχιζόμενης μείωσης των διεθνών ταξιδιών. Εταιρείες πολυτελών ειδών όπως η LVMH, η Kering SA και η Estee Lauder Cos Inc., ανέφεραν μεσαία διψήφια αύξηση πωλήσεων στην Κίνα για το δεύτερο τρίμηνο, ενώ τα καταστήματα αφορολόγητων ειδών στην Hainan σημείωσαν αύξηση 167% στις πωλήσεις το πρώτο 15θημερο του Οκτωβρίου.

Η LVMH Louis Vuitton ανακοίνωσε ότι τα έσοδα μειώθηκαν σε οργανική βάση στο γ΄ τρίμηνο σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγουμένου έτους.  Επισήμανε ωστόσο μια επιστροφή στην ανάπτυξη σε κάποιους τομείς μετά από ένα δύσκολο α΄ εξάμηνο εξαιτίας του κορωνοϊού.

Ο γαλλικός όμιλος πολυτελών ειδών ανακοίνωσε έσοδα 11,96 δισ. ευρώ για το τρίμηνο, χαμηλότερα από τα 13,32 δισ. ευρώ πριν από ένα χρόνο.

Τα νούμερα ήταν καλύτερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών που έκαναν λόγο για 11,37 δισ. δολάρια.

 Τα έσοδα υποχώρησαν 7% σε οργανική βάση.