Bloomberg

Ένας δισεκατομμυριούχος και ο Ρονάλντο «παντρεύουν» ποδόσφαιρο και τεχνολογία

  • newsroom


Ο Πορτογάλος άσος άφησε για λίγο τα γήπεδα και έγινε … σαμουράι για τις ανάγκες διαφημιστικού σποτ για το νέο του εγχείρημα - Δείτε το βίντεο που ανήρτησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η ZujuGP είναι μια νέα ποδοσφαιρική ψηφιακή πλατφόρμα που επιθυμεί να φέρει κοντά, με τη βοήθεια της τεχνολογίας, οπαδούς από διαφορετικές ηπείρους.

Το εν λόγω εγχείρημα είναι δημιούργημα του γιου του γνωστού επενδυτή από τη Σιγκαπούρη και ιδιοκτήτη της ισπανικής Βαλένθια, Πίτερ Λιμ σε συνεργασία με τον σούπερ σταρ του ποδοσφαίρου, Κριστιάνο Ρονάλντο.

Πρόσφατα, ο Πορτογάλος άσος ανήρτησε στους προσωπικούς του λογαριασμούς σε Instagram και Twitter μια διαφήμιση της ZujuGP στην οποία και ο ίδιος συμμετέχει ως Κινέζος πολεμιστής.

Ο Ρονάλντο είναι από τους μεγαλύτερους influencers παγκοσμίως με 356 εκατομμύρια ακολούθους στο Instagram και 95 εκατομμύρια οπαδούς στο Twitter. Το γεγονός αυτό από μόνο του αρκεί, προκειμένου να καταστεί η επιτυχία του νέου του εγχειρήματος … λίγο πιο εύκολη.  

Έπειτα από το ξέσπασμα της πανδημίας του κορωνοϊού, η παγκόσμια ποδοσφαιρική βιομηχανία υπέφερε για μεγάλο χρονικό διάστημα. Σήμερα, η οικογένεια Λιμ υποστηρίζει πως αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή για να αξιοποιήσει ο κλάδος του ποδοσφαίρου τις απεριόριστες δυνατότητες που προσφέρει το διαδίκτυο προκειμένου να ανακτήσει και πάλι το χαμένο έδαφος.

Η νέα ποδοσφαιρική κοινότητα ZujuGamePlay υπόσχεται να αλλάξει πολλά. Θα δώσει τη δυνατότητα σε μια παγκόσμια κοινότητα τεσσάρων δισεκατομμυρίων φιλάθλων και οπαδών, να παρακολουθούν ζωντανά εικονικά παιχνίδια, να αγοράζουν προϊόντα, να συνεργάζονται με παίκτες και να στοιχηματίζουν.

Επιπλέον, η νεοσύστατη εταιρεία σχεδιάζει να διευκολύνει ιδιοκτήτες συλλόγων, μάνατζερ και κυνηγούς ταλέντων να ανακαλύπτουν και να αγοράζουν νέους παίκτες.

Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της το πρώτο εξάμηνο του 2022. «Η Ανατολή και η Δύση μπορούν επιτέλους να συνδεθούν, κάτι που με κάνει να νιώθω ακόμα πιο ευτυχισμένος», είπε ο Ρονάλντο στην τελευταία του ανάρτηση στο Instagram, όταν παρουσίασε για πρώτη φορά τη ZujuGP.

Η οικογένεια Λιμ βλέπει την Ασία ως το μέλλον του ποδοσφαίρου.

Η περιοχή φιλοξενεί το 60% του παγκόσμιου πληθυσμού και η αυξανόμενη βάση των θαυμαστών της αποτελεί μια τεράστια αγορά για ευρωπαϊκά παιχνίδια και προϊόντα.

Διαβάστε ακόμη

Η ΔΕΗ τα «σηκώνει όλα», η Αtticabank βρήκε (επιτέλους) γαμπρό, η ELPEDISON καράβια και ο Στεφάτος υδρογονάνθρακες!

Νέα ευκαιρία για επανένταξη στις 100-120 δόσεις

Αλ. Δανιηλίδης (Αθηναϊκή Ζυθοποιία): «Έρχονται νομοτελειακά ανατιμήσεις»