Μια κορυφαία συμφωνία μεγατόνων που αλλάζει τα δεδομένα στο ηλεκτρονικό εμπόριο ρούχων αξίας 1,63 δισ. δολαρίων, υπεγράφη ανάμεσα στην Etsy και την εφαρμογή Depop.

Το Etsy μία παγκόσμια διαδικτυακή αγορά που εστιάζει σε χειροποίητα ή vintage αντικείμενα και σε είδη χειροτεχνίας, ούσα από τις καλύτερες πλατφόρμες για να αγοράσεις ή να πουλήσεις ρούχα και κοσμήματα online, εξαγόρασε την εφαρμογή second hand ρούχων Depop έναντι 1,63 δισ. δολαρίων, με στόχο να επεκτείνει την πελατειακή της βάση και να προσελκύσει το πιο νεανικό κοινό.

Η συμφωνία θα δημιουργήσει «σημαντικές συνέργειες ανάπτυξης» μεταξύ των δύο ιστότοπων ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς η τάση για το εμπόριο ανακυκλωμένων ενδυμάτων αυξάνεται ολοένα και περισσότερο, δήλωσε η Etsy, που εδρεύει στη Νέα Υόρκη. Η συμφωνία, η οποία είναι κυρίως με μετρητά, αναμένεται να ολοκληρωθεί το τρίτο τρίμηνο.

Η Depop ιδρύθηκε το 2011 με στόχο να αγοράζει και να πουλάει second hand ρούχα και αναδείχθηκε σε έναν από τους πιο δημοφιλείς ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου, ιδιαίτερα μεταξύ των νεότερων και με περιβαλλοντικές ανησυχίες καταναλωτών.

Περίπου το 90% των ενεργών χρηστών της Depop είναι κάτω των 26 ετών, ενώ έχει εξελιχθεί στον 10ο ιστότοπο αγορών με τις περισσότερες επισκέψεις μεταξύ των καταναλωτών της Generation Z στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την Etsy, της οποίας οι μέσοι χρήστες είναι μεγαλύτερης ηλικίας.

Η second hand αγορά στις Η.Π.Α. εκτιμάται ότι θα φτάσει στα 64 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2024 και θα αυξηθεί διπλάσια από το μέγεθος της γρήγορης μόδας σε παγκόσμια βάση. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Etsy, Josh Silverman δήλωσε ότι η συμφωνία θα επεκτείνει την παρουσία της εταιρείας στην αγορά μεταπώλησης και θα της επιτρέψει να βοηθήσει την Depop, να οδηγηθεί σε περαιτέρω ανάπτυξη και κερδοφορία.

Η Depop, η οποία έχει περίπου 30 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες σε σχεδόν 150 χώρες, θα συνεχίσει να έχει την έδρα της στο Λονδίνο και θα λειτουργεί ως αυτόνομη ηλεκτρονική ιστοσελίδα αγορών που θα την διαχειρίζεται η υφιστάμενη ομάδα της. Μετά τη συμφωνία, η Etsy θα έχει τρεις διαφορετικές μάρκες – Etsy, Reverb και Depop.

Η Maria Raga, διευθύνουσα σύμβουλος της Depop, δήλωσε ότι οι άνθρωποι «έρχονται στο Depop για ρούχα, αλλά παραμένουν για τον πολιτισμό» και η επιχείρηση θα επωφεληθεί από τους «πόρους μιας πολύ μεγαλύτερης εταιρείας της οποίας οι αξίες είναι ευθυγραμμισμένες με τις δικές μας εδώ στην Depop».

Διαβάστε ακόμα

Ακίνητα: Αλλάζουν οι αντικειμενικές από 1ης Ιανουαρίου – Πού θα εκτιναχθούν οι τιμές

Γιάννης Ραπτόπουλος: Η άνοδος, η πτώση και το άγνωστο μέλλον της Express Service

Απίστευτος λογαριασμός: Θα πληρώνουμε έναν με δυο φόρους -κάθε μήνα- μέχρι τέλος του 2022