search icon

Bloomberg

Ferrari: Ανοίγει εργαστήριο μπαταρίας λιθίου – Πότε κατασκευάζει το πρώτο ηλεκτρικό supercar

Το νέο ερευνητικό κέντρο, γνωστό ως E-Cells Lab, θα μπορούσε να βοηθήσει στην επιτάχυνση των σχεδίων της Ferrari

Η Ferrari παρουσίασε ένα νέο εργαστήριο για την έρευνα των κυψελών μπαταρίας λιθίου, καθώς ετοιμάζεται να κατασκευάσει το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό supercar στα τέλη του επόμενου έτους.
Η εγκατάσταση, με επικεφαλής επιστήμονες του Πανεπιστημίου της Μπολόνια, θα έχει ιδιαίτερη έμφαση στην ανάλυση των στερεών καταστάσεων, τη γρήγορη φόρτιση, τη θερμική φόρτιση και την ασφάλεια και την απόδοση των κυττάρων, δήλωσε η Ferrari τη Δευτέρα 8/4.

Το ερευνητικό κέντρο θα μπορούσε να επιταχύνει τις προσπάθειες του διευθύνοντος συμβούλου Μπενεντέτο Βίνα να φέρει τη Ferrari, που φημίζεται για τους βρυχώμενους 12κύλινδρους κινητήρες της, στον ηλεκτρικό κόσμο. Η εταιρεία σχεδιάζει να παρουσιάσει το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο το τέταρτο τρίμηνο του επόμενου έτους, όπως μεταδίδει το Bloomberg.

Ο ανταγωνισμός για τη μετάβαση εντείνεται. Η κινεζική BYD παρουσίασε τον Φεβρουάριο ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων αξίας 1,68 εκατομμυρίων γιουάν (233.450 δολάρια) για να αμφισβητήσει τη Ferrari και τη Lamborghini. Ενώ και οι δύο κατασκευαστές έχουν κυκλοφορήσει υβριδικά μοντέλα, δεν έχουν ακόμη προσφέρει ένα πλήρως ηλεκτρικό supercar.

Το νέο ερευνητικό κέντρο, γνωστό ως E-Cells Lab, θα μπορούσε να βοηθήσει στην επιτάχυνση των σχεδίων της Ferrari. Η εταιρεία δήλωσε ότι θα μοιραστεί τα αποτελέσματα της έρευνας με τους προμηθευτές κυψελών της για να αυξήσει την απόδοση των μπαταριών που θα συναρμολογούνται στο Maranello, όπου η εταιρεία κατασκευάζει ένα νέο εργοστάσιο για την κατασκευή υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων. Ο Βίνα, μιλώντας σε συνέντευξή του τη Δευτέρα, δήλωσε ότι η εταιρεία βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη για να ανοίξει το νέο εργοστάσιο τον Ιούνιο.

Τυχόν εφαρμογές από την έρευνα θα μοιραστούν επίσης με τον τεχνολογικό εταίρο της ολλανδικής εταιρείας κατασκευής τσιπ NXP Semiconductors NV.

Ενώ οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες εξελίσσουν την τεχνολογία των μπαταριών για οχήματα μαζικής αγοράς, τα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων έχουν διαφορετικές ανάγκες, όπως η αντιμετώπιση υψηλότερων θερμοκρασιών. Η Porsche AG το 2021 ανέλαβε τον έλεγχο της γερμανικής Custom Cells GmbH, ειδικού στα ιόντα λιθίου, για την κατασκευή μπαταριών για τα κορυφαία οχήματά της.

Ο Βίνα ανέφερε σε δήλωσή του ότι το νέο εργαστήριο της Ferrari θα συμβάλει σημαντικά στον τομέα της ηλεκτροχημείας.

Η Ferrari δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι συνεργάζεται με την SK On για την ανάπτυξη μπαταριών για ηλεκτρικά supercars. Η νοτιοκορεατική εταιρεία είναι προμηθευτής της Ferrari εδώ και αρκετά χρόνια, παρέχοντας την μπαταρία για την SF90 Stradale plug-in hybrid που παρουσιάστηκε το 2019.

Διαβάστε ακόμη

Στουρνάρας: Με ρυθμό 2,3% θα «τρέξει» η οικονομία το 2024 – Οι πηγές ανησυχίας και οι προτάσεις πολιτικής

Project Voria: Εγκρίθηκαν από το ΥΠΕΝ οι περιβαλλοντικοί όροι για την επένδυση των €250 εκατ. στο Μαρούσι

Νέα άνοδος για το Bitcoin – Ξεπέρασε τα 72.000 δολάρια με το βλέμμα στο halving

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version