Το Pokemon Go αρχίζει να χάνει τη μάχη για το μερίδιο της αγοράς των mobile games, σύμφωνα με την Axiom Capital Management.

Γι αυτό το λόγο, σύμφωνα με τον αναλυτή της εταιρείας Victor Anthony, οι επενδυτές και τα στελέχη των Facebook, Instagram, Tinder, Twitter και Snapchat μπορούν, λίγο, να χαλαρώσουν, αφού ανησυχούσαν πως οι χρήστες τους θα περνούσαν πολύ ώρα στο Pokemon Go.

Ο αρχικός ενθουσιασμός για το Pokemon Go και γενικότερα για το παιχνίδι με τη χρήση Augmented Reality είχε ωθήσει τις μετοχές της Nintendo στα ύψη.

Παρόλα αυτά, τα δεδομένα εταιρειών όπως Sensor Tower, SurveyMonkey και Apptopia δείχνουν πως τα downloads, οι καθημερινοί χρήστες και ο χρόνος που περνάνε στην εφαρμογή έχουν πάρει την κατιούσα. Εάν, λοιπόν, η πτώση συνεχιστεί, σύμφωνα με τον αναλυτή, θα τεθεί σε αμφισβήτηση το Augmented Reality gaming, και όχι μόνο το Pokemon Go.