Η Hennes & Mauritz AB σημείωσε κέρδη καλύτερα του αναμενόμενου στο πρώτο τρίμηνο, καθώς μείωσε το κόστος και παρουσίασε νέα ανοιξιάτικη κολεξιόν που αποδείχθηκε πιο ελκυστική για τους αγοραστές,

Η σουηδική αλυσίδα λιανικής Hennes & Mauritz (H&M) ανακοίνωσε ισχυρότερο λειτουργικό περιθώριο στο πρώτο τρίμηνο. Το λειτουργικό κέρδος του πρώτου τριμήνου ήταν 2,08 δισεκατομμύρια σουηδικές κορώνες (196 εκατομμύρια δολάρια), ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών για 1,3 δισ. κορώνες, με το λειτουργικό περιθώριο να αυξάνεται στο 3,9% από 1,3% την προηγούμενη χρονιά. O νέος CEO της εταιρείας Daniel Erver,  ανέλαβε καθήκοντα μετά την αιφνιδιαστική αποχώρηση της Helena Helmersson, μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων τέταρτου τριμήνου, τον Ιανουάριο.

Η ευθύνη για την επιτάχυνσης της ανάκαμψης της H&M βαραίνει πλέον τον Erver, καθώς η εταιρεία αγωνίζεται να μειώσει τα επίμονα υψηλά επίπεδα αποθεμάτων τη στιγμή που υστερεί από τον μεγαλύτερο ανταγωνιστή της – την Inditex SA, ιδιοκτήτρια της Zara – καθώς και από νέους online ανταγωνιστές, όπως η κινέζικη  Shein.

«Είμαστε πλήρως επικεντρωμένοι στην επίτευξη κερδοφόρου ανάπτυξης στο μέλλον», δήλωσε ο Erver, αποδίδοντας την βελτιωμένη επίδοση και κερδοφορία της εταιρείας στον «συνεχή έλεγχο κόστους, τις καλύτερες συλλογές μας και τη στενή συνεργασία με τους προμηθευτές μας».

Τα τριμηνιαία έσοδα ανήλθαν σε 53,67 δισεκατομμύρια κορώνες, ξεπερνώντας ελαφρώς τις προβλέψεις των αναλυτών. Ο Erver απέδωσε το αποτέλεσμα στην επιτυχημένη συλλογή για την άνοιξη.

Διαβάστε ακόμη

Μυτιληναίος: Επενδυτικό Ελ Ντοράντο ο Καναδάς – Ισχυρό ενδιαφέρον για έργα ΑΠΕ

Εξαφανισμένοι έμποροι: Απάτες με «χίλια πρόσωπα» και κόστος… έναν ΕΝΦΙΑ

Τυχερά παιχνίδια: Εκτοξεύτηκε η αγορά την τελευταία 10ετία – Αποκαλυπτικά στοιχεία (πίνακας)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ