Την ώρα που η  Daimler βρίσκεται στη δίνη των κατηγοριών για σύσταση καρτέλ με άλλες μεγάλες γερμανικές εταιρείες, έρχεται και η ώρα των αποτελεσμάτων, με την αυτοκινητοβιομηχανία να ανακοινώνει λειτουργικά κέρδη χαμηλότερα των προβλέψεων για το β’ τρίμηνο.

Το διάστημα αυτό σημειώθηκε πτώση στο τμήμα εμπορικών αυτοκινήτων  ενώ έγιναν δαπάνες σε νέα τεχνολογία αυτοκίνησης.

Συγκεκριμένα, τα κέρδη EBITA σημείωσαν άνοδο 15% στα 3,75 δισ. ευρώ, από 3,26 δισ. έναν χρόνο νωρίτερα. Η μέση πρόβλεψη του Bloomberg έκανε λόγο για 3,9 δισ. ευρώ.

Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 6,5% στα 41,2 δισ. ευρώ.

Οποιαδήποτε θετική ώθηση από τους αγοραστές που συνέρρευσαν  στα  σπορ μοντέλων της Mercedes είναι πιθανό να επισκιαστούν από την αποκάλυψη  ότι οι ρυθμιστικές αρχές εξετάζουν το κατά πόσο οι συνεννοήσεις συνομιλίας μεταξύ των Γερμανών κατασκευαστών αυτοκινήτων συνιστούν παραβίαση των αντιμονοπωλιακών κανόνων. Η εξέλιξη άνοιξε έναν νέο γύρο προκλήσεων καθώς πλέον επαπειλείται η επιβολή απαγόρευσης απαγόρευσης των ντίζελ. Η Daimler δήλωσε πριν από μία εβδομάδα ότι θα ανακαλέσει 3 εκατομμύρια αυτοκίνητα για να επισκευάσει το λογισμικό του συστήματος ρύπων.

Ο κλάδος αυτοκινήτων της  Mercedes-Benz από την άλλη, σημείωσε άνοδο 70% στα ΕΒΙΤ δεύτερου τριμήνου, ενώ τα κέρδη μειώθηκαν κατά 13% στη Daimler Trucks, τη δεύτερη μεγαλύτερη εταιρία από άποψη κερδοφορίας και κατά  1% στα φορτηγά.

Η εταιρεία επανέλαβε πάντως τις προβλέψεις της γα το σύνολο του 2017, σημειώνοντας ότι τα ΕΒΙΤ και έσοδα θα αυξηθούν σημαντικά.