Παρά τις ζοφερές προβλέψεις για το μέλλον των μεγάλων εταιρειών και τη γενικότερη ανασφάλεια μετά την πτώση των πωλήσεων, η Nestle κατέγραψε αύξηση στα κέρδη της, καθώς μάρκες όπως η κατεψυγμένη πίτσα DiGiorno αλλά και η αύξηση των πωλήσεων  των τροφών Purina, συντέλεσαν στο «success story» της μεγαλύτερης εταιρείας τροφίμων και ποτών στον κόσμο.

Η Nestle προβλέπει αύξηση των πωλήσεων βιολογικών προϊόντων κατά 3% τη φετινή χρονιά, μετά την αύξηση κατά 4,9% το τρίτο τρίμηνο. Οι τροφές για τα κατοικίδια ήταν αυτές που σημείωσαν την υψηλότερη αύξηση κατά 11% και οδήγησαν την εταιρεία στη καταγραφή της ταχύτερης ανάπτυξης τα τελευταία έξι χρόνια.

Ο Γουόρεν Άκερμαν, αναλυτής της Barclays σημειώνει πως κατά τη διάρκεια της πανδημίας η εταιρεία «πόνταρε» στις καταναλωτικές συνήθειες των πελατών που περιορίζονται στην οικεία τους, όπως η χρήση συσκευασμένου καφέ από την εταιρεία Starbucks για μηχανήματα Nespresso και άλλα είδη οικιακής χρήσης. Αξιοσημείωτη αύξηση είχαν και οι ηλεκτρονικές παραγγελίες τροφών για κατοικίδια, καθώς ολοένα και περισσότεροι απέκτησα ζώα συντροφιάς εν μέσω lockdown.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Danone, Εμμάνουελ Φάμπερ, δήλωσε νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα, ότι οι μικρότερες μάρκες είναι περισσότερο προσιτές από ό, τι πριν από πέντε χρόνια.

Σε οργανική βάση τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 3,5% τους πρώτους εννέα μήνες  του 2020 έως τον Σεπτέμβριο, ενώ οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση της τάξης του 2,8%.

Οι πωλήσεις εμφιαλωμένου νερού δυσκολεύτηκαν να ανακάμψουν εν μέσω πανδημίας, καθώς τα περισσότερα εστιατόρια και οι καφετέριες παρέμειναν κλειστά με την εταιρεία να χαράζει νέα στρατηγική πωλήσεων μαζί με τις εταιρείες που εκπροσωπεί, Pure Life και Poland Spring και αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές του επόμενου έτους.

Καταλυτικός παράγοντας ώστε να αντισταθμιστούν οι απώλειες στον τομέα των τροφίμων, ήταν η αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου κατά 4% όπου αποτελεί το 12% των συνολικών πωλήσεων για το 2020.