Η Nestlé SA ανέβαλε το στόχο της για αύξηση των πωλήσεων, καθώς τα έσοδα από την δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της Κίνας για την εταιρεία που κυκλοφορεί τον πασίγνωστο Nescafe επιβραδύνθηκαν ακόμα και πριν από την εμφάνιση του νέου κορωνοϊού.

Η Nestlé θα χρειαστεί ένα ή δύο ακόμη χρόνια για να επιστρέψει σε ετήσιες αυξήσεις από 4% έως 6%, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Μαρκ Σνάιντερ. Όπως είναι φυσικό, μετά από αυτά, η μετοχή της υποχώρησε έως και 2,4%.

«Με αυτά που γνωρίζουμε ως τώρα, το Φεβρουάριο του 2020, δεν θα ήταν σωστό να πούμε ότι θα φτάσουμε το 4,0%», δήλωσε ο Σνάιντερ στους δημοσιογράφους στην έδρα της Nestlé, στο Vevey της Ελβετίας. “Χρειαζόμαστε περισσότερο χρόνο”.

Η ηπειρωτική Κίνα, που αποτελεί πηγή εσόδων ύψους 7,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων, παρουσίασε στασιμότητα στις πωλήσεις για τη Nestlé, της οποίας το προϊόν Yinlu έχει υποστεί πλήγματα, καθώς οι καταναλωτές απομακρύνονται από το φυστικέλαιο, ένα από τα κύρια προϊόντα του Yinlu. Τα 30 και πλέον εργοστάσια της Nestlé στην Κίνα έχουν ξανανοίξει αυτή την εβδομάδα μετά από ένα παρατεταμένο διάλειμμα με τη δικαιολογία των διακοπών λόγω κορωνοϊού, αν και λειτουργούν ακόμα και τώρα με μειωμένη δυναμικότητα.

Η Nestlé δήλωσε ότι είναι πολύ νωρίς για να αποτυπωθεί σε ποσοστά η επίδραση στις πωλήσεις από τον κορωνοϊό. Προηγουμένως, η Nestlé προέβλεπε αύξηση των πωλήσεων κατά μέσο όρο 5% κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020.

Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 3,5% σε οργανική βάση το 2019, κινήθηκαν δηλαδή λίγο χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Τα έξοδα αναδιάρθρωσης και τα άλλα έξοδα τριπλασιάστηκαν σε 2,6 δισ. ελβετικά φράγκα, καθώς η Nestlé αφαίρεσε την αξία του Yinlu. Ο Σνάιντερ δήλωσε ότι η εταιρεία «εργάζεται σκληρά» προκειμένου να μετατοπίσει την παραγωγή της προς πιο δημοφιλή προϊόντα όπως ο έτοιμος για κατανάλωση καφέ.