Σε μια ασυνήθιστη κίνηση στα μέσα της οικονομικής περιόδου, η Nintendo αύξησε τις οικονομικές της προβλέψεις, καθώς οι περιορισμοί στις μετακινήσεις που καθήλωσαν τους gamers στο σπίτι, αύξησαν τη ζήτηση για παιχνίδια και ειδικά για την κονσόλα Switch.

Η ιαπωνική εταιρεία προβλέπει τώρα λειτουργικά κέρδη ύψους 450 δισ. γιεν (4,3 δισ. δολ.) για φέτος, που σηματοδοτεί αύξηση 50% από τα προηγούμενα 300 δισ. γιεν. Η πρόβλεψη για τα έσοδα αυξήθηκε στα 1,4 τρισ. γιεν, από 1,2 τρισ. γιεν. Την ίδια ώρα οι προβλέψεις για τις πωλήσεις της κονσόλας Switch αυξήθηκαν σε 24 εκατομμύρια μονάδες, από τα 19 εκατομμύρια.

Η Nintendo ανακοίνωσε επίσης λειτουργικά κέρδη 146,7 δισ. γιεν για το τρίμηνο του Σεπτεμβρίου, σε σύγκριση με τη μέση εκτίμηση για 96,2 δισ. γιεν. Τα έσοδα ανήλθαν σε 411 δισ. γιεν, έναντι των εκτιμήσεων για 321,4 δισ. γιεν.

Η απροσδόκητη αύξηση των προοπτικών στα μέσα του έτους σηματοδοτεί τη θετική ανταπόκριση της βιομηχανίας gaming στις νέες συνθήκες που διαμορφώνει η πανδημία.

Ώθηση από Animal Crossing και Switch

Η επιτυχημένη εταιρεία παιχνιδιών, όπως το Super Mario και το Zelda ξεπέρασε τις προσδοκίες εν μέρει χάρη στο Animal Crossing, το οποίο αναδείχθηκε ως διαδικτυακό φόρουμ για εκατομμύρια gamers κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Είναι μία από τις λίγες εταιρείες παιχνιδιών που ανακοινώνουν αύξηση των εσόδων κατά το τρίτο τρίμηνο.

Τα αποτελέσματα της Nintendo μπορεί να ελαττώσουν τις ανησυχίες για ενδεχόμενο «ξεφούσκωμα» της καταναλωτικής ζήτησης εν μέσω πανδημίας.

Σε τροχιά επιβράδυνσης Koei Tecmo Holdings, Capcom και Sony

Οι εν λόγω ανησυχίες προκύπτουν από τα αποτελέσματα του τριμήνου της Koei Tecmo Holdings και της Capcom, τα οποία έδειξαν ότι η αύξηση των εσόδων επιβραδύνθηκε σε σχέση με τους προηγούμενους τρεις μήνες.
Από την πλευρά της, η Sony ., η οποία ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει ένα νέο PlayStation τα Χριστούγεννα, αύξησε την περασμένη εβδομάδα τις προοπτικές για τα λειτουργικά της κέρδη κατά 13%.

Η θετική πορεία της Nintendo σηματοδοτεί επίσης την πεποίθηση ότι το Switch μπορεί να προσελκύσει τους καταναλωτές, κατά τη διάρκεια των διακοπών «κοντράροντας» τις νέες κονσόλες που λανσάρουν Microsoft και Sony.