Ο ράπερ Κέντρικ Λαμάρ θα είναι το κεντρικό πρόσωπο σε μία από τις πιο εντυπωσιακές διαφημιστικές εκστρατείες στην ιστορία της Gatorade, καθώς η μητρική PepsiCo Inc. επιδιώκει να διατηρήσει την κυριαρχία της στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά ισοτονικών ποτών. Η νέα καμπάνια, που θα παρουσιαστεί επίσημα την Παρασκευή, περιλαμβάνει τον πολυβραβευμένο μουσικό μαζί με γνωστούς αθλητές της Gatorade, όπως οι Κέιτλιν Κλαρκ, Λούκα Ντόντσιτς, Τζέισον Τέιτουμ, Άζα Γουίλσον και Σεντέρ Σάντερς.
Οι πρώτες διαφημίσεις θα προβληθούν το Σαββατοκύριακο στα πλέι-οφ του NBA, με νέες ενέργειες να προγραμματίζονται για σημαντικά αθλητικά γεγονότα όπως το All-Star Game του MLB και το draft του NFL. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη καμπάνια που έχει πραγματοποιήσει ποτέ το brand, ενώ η συμμετοχή του Λαμάρ σηματοδοτεί την πρώτη φορά που μουσικός πρωταγωνιστεί σε διαφημίσεις της Gatorade.
Μια αγορά γεμάτη νέους παίκτες και στρατηγικές συμμαχίες
Η Gatorade παραμένει το κορυφαίο brand αθλητικού ποτού στις ΗΠΑ με μερίδιο αγοράς 62%, όπως καταγράφει η Beverage Daily. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια ο ανταγωνισμός εντείνεται, καθώς νέοι και παλαιότεροι παίκτες αναζητούν μερίδιο σε μια ταχέως εξελισσόμενη κατηγορία. Η Coca-Cola προωθεί τις δικές της σειρές Bodyarmor και Powerade, συνεργαζόμενη με γνωστά ονόματα του αθλητισμού, ενώ νέα brands όπως το Prime του Logan Paul και το Liquid IV της Unilever διεκδικούν τη δική τους θέση.
Την Πέμπτη, η Bodyarmor ανακοίνωσε νέα καμπάνια με πρωταγωνιστές τους Τζο Μπάροου και Κόνορ ΜακΝτέιβιντ, επιβεβαιώνοντας πως η «μάχη των brands» έχει ανάψει. Ο επικεφαλής brand officer της Gatorade, Anuj Bhasin, σημείωσε ότι η αγορά των ενεργειακών ποτών βρίσκεται σε σημείο καμπής, καθώς οι καταναλωτές ξεχνούν ότι πρόκειται για προϊόντα με επιστημονική βάση που ενισχύουν την αθλητική απόδοση.
Το hip-hop αγγίζει τη γενιά Ζ και η Gatorade προσαρμόζεται
Η Gatorade βασίζεται στο ανανεωμένο προφίλ του Κέντρικ Λαμάρ για να επανασυνδεθεί με το κοινό, ειδικά τη Gen Z. Ο Λαμάρ είχε μια ιδιαίτερα επιτυχημένη χρονιά, με πολλές πρωτιές στα charts και εμφάνιση στο ημίχρονο του Super Bowl τον Φεβρουάριο. Έχει ήδη συνεργαστεί με εταιρείες όπως η Nike και η American Express, ενώ αυτό το Σάββατο ξεκινά εθνική περιοδεία από τη Μινεσότα.
Ο Bhasin εξηγεί ότι η hip-hop κουλτούρα είναι πλέον στενά συνδεδεμένη με τον αθλητισμό. «Σε αυτό το πλαίσιο, δουλεύουμε για να ανανεώσουμε τον τρόπο που επικοινωνούμε με τη γενιά Ζ», δήλωσε χαρακτηριστικά. Αν και οι οικονομικές λεπτομέρειες της συνεργασίας δεν αποκαλύφθηκαν, είναι σαφές ότι η Gatorade ποντάρει δυναμικά στη συμβολή του Lamar για να διατηρήσει τη θέση της στην κορυφή.
Διαβάστε ακόμη
Χρυσός: Τα διαδοχικά ρεκόρ, οι καταλύτες της ανόδου και οι πιθανοί κίνδυνοι (γραφήματα)
Αλμπερτ Μπουρλά (Pfizer): «Δεσμευόμαστε να επεκτείνουμε την παρουσία της Pfizer στην Ελλάδα»
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.