search icon

Bloomberg

Πώς πέντε ρομπότ εξουδετέρωσαν επτά θέσεις εργασίας σε ελβετική τράπεζα

Ο Buschor παραδέχεται ότι η χρήση ρομπότ κάνει τον εργαζόμενο να ανησυχεί για τη θέση εργασίας του

Να έχεις επτά εργαζομένους να απασχολούνται για τρεις ημέρες ή να χρησιμοποιείς ρομπότ; Σε ένα πιλοτικό έργο, η St. Galler Kantonalbank AG επέλεξε τη δεύτερη λύση. Η τράπεζα είναι τόσο ικανοποιημένη με τα αποτελέσματα των δοκιμών που θέλει να αποφασίσει για περαιτέρω αναθέσεις εργασιών σε ρομπότ, έως τα τέλη Μαΐου.

“Έχουμε δει ότι αυτό είναι τεχνικά εφικτό και τώρα διερευνούμε αν άλλες εφαρμογές αξίζουν, και είμαι πολύ αισιόδοξος γι ‘αυτό”, δήλωσε ο Felix Buschor, μέλος του διοικητικού συμβουλίου, σε συνέντευξή του στο Bloomberg. “Η αξιολόγηση των δυνατοτήτων είναι σε πλήρη εξέλιξη”.

Ο Buschor παραδέχεται ότι η χρήση ρομπότ κάνει τον εργαζόμενο να ανησυχεί για τη θέση εργασίας του. “Ωστόσο, καθώς έχουμε αποζημιωθεί με τα κέρδη από την αποτελεσματικότητα και επειδή δώσαμε ιδιαίτερη προσοχή στο να δώσουμε τη δυνατότητα στους εργαζομένους μας να αναπτύξουν νέες τεχνολογίες, η αποδοχή είναι υψηλή”, δήλωσε.

Η St. Galler Kantonalbank δεν είναι η μόνη τράπεζα που εξετάζει επί του παρόντος τη χρήση των νέων τεχνολογιών, δήλωσε ο Christian Voigt, διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας πληροφορικής Roboyo GmbH με έδρα τη Νυρεμβέργη, η οποία βοήθησε την ελβετική τράπεζα σε αυτή την δοκιμαστική πορεία της. “Στον χρηματοπιστωτικό τομέα, η αυτοματοποίηση των διαδικασιών είναι επί του παρόντος ένα τεράστιο θέμα και εργαζόμαστε με τράπεζες, ασφαλιστές και εταιρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης”, δήλωσε ο Voigt.

 

Exit mobile version