Η Renault SA σημείωσε αισθητή αύξηση στις πωλήσεις το τρίτο τρίμηνο του έτους, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική επιστροφή της στις ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία. Παρά τις πιέσεις από τον έντονο ανταγωνισμό και τη σταθερή ζήτηση, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία είδε τα έσοδά της να ενισχύονται κατά 6,8%, χάρη στα νέα μοντέλα, όπως το Dacia Bigster, και στις αυξημένες επιδόσεις του τμήματος χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.

Τα συνολικά έσοδα του ομίλου για το τρίτο τρίμηνο ανήλθαν σε 11,4 δισ. ευρώ, ελαφρώς χαμηλότερα από τις προβλέψεις των αναλυτών του Bloomberg, ωστόσο επιβεβαίωσαν τη σταθερή ανάπτυξη της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η Renault διατήρησε τις ετήσιες προβλέψεις της αμετάβλητες, ενώ ανέφερε ότι οι παραγγελίες οχημάτων αυξήθηκαν σε υψηλό μονοψήφιο ποσοστό, δείχνοντας ανθεκτικότητα της ζήτησης.

Το τμήμα χρηματοοικονομικών υπηρεσιών σημείωσε αύξηση 18% στα έσοδα, τα οποία ανήλθαν σε 1,6 δισ. ευρώ, ενισχύοντας το συνολικό αποτέλεσμα του ομίλου. Παράλληλα, οι πωλήσεις αυτοκινήτων παρουσίασαν άνοδο 5%, χάρη στη δημοτικότητα του Renault 5 E-Tech, ενώ η μείωση αποθεμάτων στους ανεξάρτητους αντιπροσώπους περιόρισε τις θετικές επιπτώσεις.

«Οι παραγγελίες κινούνται ανοδικά και η διαχείριση των αποθεμάτων μας παραμένει υγιής», ανέφερε ο οικονομικός διευθυντής Ντάνκαν Μίντο, προσθέτοντας ωστόσο πως «το ανταγωνιστικό περιβάλλον παραμένει δύσκολο».

Προκλήσεις για τον νέο CEO Φρανσουά Προβόστ

Ο Φρανσουά Προβόστ, που ανέλαβε καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου τον Ιούλιο, μετά την αιφνίδια αποχώρηση του Λούκα ντε Μέο, βρίσκεται αντιμέτωπος με ένα σύνθετο τοπίο. Η Renault, αν και σημειώνει πρόοδο, παραμένει η τρίτη χειρότερη μετοχή του ευρωπαϊκού δείκτη Stoxx Europe 600 Automobiles & Parts Index φέτος. Η εμπιστοσύνη των επενδυτών είχε κλονιστεί λίγο πριν από την ανάληψη των καθηκόντων του, έπειτα από προειδοποίηση για πιθανή μείωση των κερδών, γεγονός που έφερε πίεση στην κεφαλαιοποίηση της εταιρείας.

Στο πλαίσιο αναζήτησης νέων ευκαιριών, ο Προβόστ αναμένεται να επιδιώξει περισσότερες συνεργασίες εκτός Ευρώπης για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας απέναντι σε κολοσσούς όπως η Stellantis NV (Peugeot) και η Volkswagen AG.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Bloomberg, η Renault βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με την κινεζική Chery Automobile Co., με στόχο την παραγωγή και πώληση οχημάτων στη Νότια Αμερική, σε μια προσπάθεια διαφοροποίησης της παρουσίας της πέρα από την ευρωπαϊκή αγορά.

Η στρατηγική αυτή εντάσσεται στο μακροπρόθεσμο σχέδιο του Προβόστ να εδραιώσει τη Renault ως έναν παγκόσμιο κατασκευαστή με έμφαση στην καινοτομία, τη βιωσιμότητα και τη σταθερή κερδοφορία.

Διαβάστε ακόμη:

Κυρώσεις Τραμπ κατά των ρωσικών Rosneft και Lukoil – Ακύρωσε τη συνάντηση με Πούτιν – Αλμα 3% για το πετρέλαιο

Η αγορά «πνίγεται» από ΑΠΕ – Πάνω από 80 GW για έργα σε ένα δίκτυο με μέση κατανάλωση 5,5 GW

Με ΑΙ το νέο πανεπιστημιακό campus και τα 1.000 νέα φοιτητικά σπίτια στο project του Eλληνικού (pic)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα