Το μεγαλύτερο κοινό που έχει υπάρξει ποτέ για ένα μόνο αμερικανικό δίκτυο με 123,4 εκατομμύρια τηλεθεατές συγκέντρωσε το Super Bowl της Κυριακής, σύμφωνα με τον ραδιοτηλεοπτικό οργανισμό CBS, σημειώνοντας αύξηση 7% από το προηγούμενο υψηλό των 115,1 εκατομμυρίων τηλεθεατών που παρακολούθησαν τον αγώνα πρωταθλήματος NFL του 2023.

Ο αριθμός αυτός περιελάμβανε 120 εκατομμύρια τηλεθεατές στο δίκτυο CBS και στο Paramount+, την υπηρεσία streaming της μητρικής Paramount Global. Ο αγώνας μεταδόθηκε επίσης στο παιδικό κανάλι Nickelodeon καθώς και σε άλλα κανάλια, τα οποία συνέβαλαν στο συνολικό σύνολο.

Οι Kansas City Chiefs κατέκτησαν τον δεύτερο συνεχόμενο τίτλο τους στο Super Bowl, νικώντας τους San Francisco 49ers με 25-22 στην παράταση. Το παιχνίδι ξεκίνησε αργά, με τους 49ers να προηγούνται με 10-3 στο τέλος του πρώτου ημιχρόνου. Οι Chiefs ισοφάρισαν το σκορ με γκολ στην τέταρτη περίοδο, στέλνοντας το παιχνίδι στην παράταση και στη συνέχεια κατέκτησαν τη νίκη με touchdown. Μόνο ένα ακόμη Super Bowl, το 2017, κρίθηκε στην παράταση, σε σύνολο 58 αγώνων.

Ο αγώνας είναι συνήθως το τηλεοπτικό γεγονός της χρονιάς με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στις ΗΠΑ, προσφέροντας ένα απρόσμενο ποσό τηλεθέασης και διαφήμισης στο δίκτυο που τον φιλοξενεί. Σύμφωνα με το CBS, ήταν το Super Bowl με τα περισσότερα streaming στην ιστορία.

Το Super Bowl LVIII έφερε το υψηλότερο σύνολο στοιχημάτων, ανέφερε σε ανακοίνωσή του το Συμβούλιο Ελέγχου Παιγνίων της Νεβάδα. Με 185,6 εκατομμύρια δολάρια, ήταν 21% υψηλότερα από πέρυσι και ξεπέρασε το υψηλό όριο του 2022 με 179,8 εκατομμύρια δολάρια.

Ο ενθουσιασμός φέτος ενισχύθηκε από τον έρωτα του Τράβις Κέλσι και της ποπ σταρ Τέιλορ Σουίφτ. Η μετάδοση περιελάμβανε πολλά πλάνα της Σουίφτ που παρακολουθούσε τον αγώνα από μια σουίτα στο στάδιο και το ζευγάρι αγκαλιάστηκε και φιλήθηκε στο τέλος του αγώνα.

«Είναι χωρίς αμφιβολία αυξητική για το κοινό στο NFL», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Paramount Global, Μπομπ Μπάκις, σε συνέντευξή του στο Bloomberg στις 9 Φεβρουαρίου. «Είναι μια σπουδαία προσθήκη, που διευρύνει ακόμη περισσότερο το δίκτυο τηλεθέασης του NFL».

Οι διαφημίσεις κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού κόστισαν περίπου 7 εκατομμύρια δολάρια για κάθε σποτ 30 δευτερολέπτων. Όπως κάνουν πάντα τα δίκτυα, το CBS συνόδευσε την κάλυψη του αγώνα με εκτεταμένο πρόγραμμα πριν και μετά τον αγώνα, καθιστώντας τη μετάδοση ένα ολοήμερο γεγονός για πολλούς τηλεθεατές.

Ο αθλητισμός σε ζωντανή μετάδοση, και ιδίως το NFL, παρέμεινε το μοναδικό αξιόπιστο εργαλείο για τους διαφημιστές ώστε να προσεγγίσουν μεγάλο αριθμό τηλεθεατών. Η Fox Corp. εισέπραξε 500 εκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις από την περσινή μετάδοση.

Ορισμένοι χρήστες του Paramount+ αντιμετώπισαν προβλήματα με τη μετάδοση, ιδίως στην αρχή του αγώνα, σύμφωνα με αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τον ιστότοπο Downdetector.com, ο οποίος παρακολουθεί τα παράπονα. Η Paramount δήλωσε ότι μόνο ένας «πολύ μικρός αριθμός συνδρομητών αντιμετώπισε σφάλμα λόγω τεχνικού προβλήματος με έναν από τους συνεργάτες μας, το οποίο όμως διορθώθηκε γρήγορα».

Το X σημείωσε επίσης αύξηση αναρτήσεων σχετικά με το παιχνίδι κατά 26% σε 12,94 εκατομμύρια, σύμφωνα με την εταιρεία.