Η Γερμανία κατέληξε σε συμφωνία με την Ευρωπαϊκή Ένωση σχετικά με κανονισμό-ορόσημο που απαιτεί τα νέα αυτοκίνητα να είναι ουδέτερα ως προς τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έως το 2035, επιλύοντας μια διαμάχη που απειλούσε να υπονομεύσει το φιλόδοξο σχέδιο του μπλοκ για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.

Η κυβέρνηση στο Βερολίνο δήλωσε ότι εξασφάλισε βασικές διαβεβαιώσεις ότι οι κανόνες της ΕΕ θα είναι τεχνολογικά ουδέτεροι και θα αφήνουν χώρο για τα λεγόμενα οικολογικά καύσιμα που θα χρησιμοποιούνται σε ένα πλαίσιο μηδενικών εκπομπών.

«Αυτό ανοίγει το δρόμο για οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιούν μόνο καύσιμα ουδέτερα ως προς το CO2, ώστε να ταξινομούνται εκ νέου μετά το 2035», δήλωσε το Σάββατο ο Γερμανός υπουργός Μεταφορών Φόλκερ Βίσσινγκ.

Η συμφωνία επήλθε μετά από εβδομάδες συνομιλιών με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και πιέσεις από τους εταίρους της Γερμανίας στην ΕΕ που ενοχλήθηκαν από μια κίνηση της τελευταίας στιγμής της κυβέρνησης του Βερολίνου να εμποδίσει τη νομοθεσία.

«Θα εργαστούμε τώρα για να εγκριθούν το συντομότερο δυνατό οι κανονισμοί για τα πρότυπα CO-2 για τα αυτοκίνητα», δήλωσε στο Twitter ο επικεφαλής της ΕΕ για το κλίμα Φρανς Τίμερμανς, προσθέτοντας ότι ο εκτελεστικός βραχίονας της ΕΕ θα ακολουθήσει γρήγορα τα απαραίτητα νομικά βήματα για την εφαρμογή μιας διάταξης που επιτρέπει την ταξινόμηση των αυτοκινήτων που κινούνται με οικολογικά καύσιμα ως ουδέτερα ως προς τον άνθρακα.

Διαβάστε ακόμη

ΔΕΠΑ Υποδομών: Εκτίμηση για απώλειες πάνω από 17.000 νέων συνδέσεων φυσικού αερίου στην Αττική μετά το μπλόκο της ΡΑΕ

Χρυσή λίρα: «Ασανσέρ» η τιμή μετά τη νέα τραπεζική κρίση – Πόσο πωλείται σήμερα (πίνακας)

Πώς η UBS επιχειρεί να φρενάρει τις διαρροές από την Credit Suisse